Размеры двигателей VAZ 2112 — Таблицы размеров
Наружные габариты: |
К наружным габаритам двигателя относятся следующие параметры:
Важно: кроме стандартных параметров (L, B, H) двигатели некоторых моделей имеют дополнительные, при наличии таких параметров они будут дополнительно указаны в таблице ниже. |
Внутренние размеры: |
К внутренним размерам мотора автомобиля относятся такие параметры, как размеры коленвала, диаметр цилиндра, ход поршня. Диаметр цилиндра двигателя авто — это диаметр рабочей втулки (или гильзы) рабочей камеры объёмного вытеснения агрегата. Важно: ход поршня двигателя авто — это расстояние между верхней и нижней мертвыми точками поршня, которое определяется радиусом кривошипа коленчатого вала. |
Общий вид Общий вид двигателей | Количество цилиндров min Количество цилиндров min Минимальное значение параметра Количество цилиндров для всех модификаций VAZ model. Данные представлены в (шт). | Количество цилиндров max Количество цилиндров max Максимальное значение параметра Количество цилиндров для всех модификаций VAZ model. Данные представлены в (шт). | Модификаций Общее количество всех модификаций VAZ 2112 представленных в нашей базе |
---|---|---|---|
(Общий вид) | 4 | 4 | 9 |
Параметр Параметр двигателей Данные представлены для авто различных модификаций и годов выпуска | Значение Значение двигателей Данные представлены для авто различных модификаций и годов выпуска |
---|---|
21123 1. 6 MT (2002 — 2009) | |
Объем двигателя | 1596 (см3) |
Мощность | 90 (л.с.) |
При оборотах | 5000 |
Крутящий момент | 131/3700 (н м) |
Количество цилиндров | 4 |
Количество клапанов на цилиндр | 4 |
2112 1.5 MT (2000 — 2004) | |
Объем двигателя | 1500 (см3) |
Мощность | 92 (л.с.) |
При оборотах | 5600 |
Крутящий момент | 128/3700 (н м) |
Газораспределительный механизм | DOHC |
Количество цилиндров | 4 |
Количество клапанов на цилиндр | 4 |
Диаметр цилиндра | 82 (мм) |
Ход поршня | 71 (мм) |
Степень сжатия | 10. 5 |
2112 1.5 MT (2004 — 2007) | |
Объем двигателя | 1500 (см3) |
Мощность | 92 (л.с.) |
При оборотах | 5600 |
Крутящий момент | 128/3700 (н м) |
Газораспределительный механизм | DOHC |
Количество цилиндров | 4 |
Количество клапанов на цилиндр | 4 |
Диаметр цилиндра | 82 (мм) |
Ход поршня | 71 (мм) |
Степень сжатия | 10.5 |
21120 1.5 MT (1999 — 2007) | |
Объем двигателя | 1500 (см3) |
Мощность | 94 (л.с.) |
При оборотах | 5600 |
Крутящий момент | 128/3600 (н м) |
Газораспределительный механизм | DOHC |
Количество цилиндров | 4 |
Количество клапанов на цилиндр | 4 |
Диаметр цилиндра | 82 (мм) |
Ход поршня | 71 (мм) |
Степень сжатия | 9. 5 |
21121 1.6 MT (2004 — 2008) | |
Объем двигателя | 1596 (см3) |
Мощность | 81 (л.с.) |
При оборотах | 5200 |
Крутящий момент | 120/2700 (н м) |
Количество цилиндров | 4 |
Количество клапанов на цилиндр | 2 |
21121-01 1.5 MT (2003 — 2008) | |
Объем двигателя | 1499 (см3) |
Мощность | 72 (л.с.) |
При оборотах | 5400 |
Крутящий момент | 106/3000 (н м) |
Газораспределительный механизм | OHC |
Количество цилиндров | 4 |
Количество клапанов на цилиндр | 2 |
Диаметр цилиндра | 82 (мм) |
Ход поршня | 71 (мм) |
Степень сжатия | 9. 9 |
21122 1.5 MT (1999 — 2003) | |
Объем двигателя | 1500 (см3) |
Мощность | 78 (л.с.) |
При оборотах | 5400 |
Крутящий момент | 115/3000 (н м) |
Газораспределительный механизм | OHC |
Количество цилиндров | 4 |
Количество клапанов на цилиндр | 2 |
Диаметр цилиндра | 82 (мм) |
Ход поршня | 71 (мм) |
Степень сжатия | 9.9 |
21124 1.6 MT (2004 — 2008) | |
Объем двигателя | 1596 (см3) |
Мощность | 90 (л.с.) |
При оборотах | 5000 |
Крутящий момент | 131/3700 (н м) |
Количество цилиндров | 4 |
Количество клапанов на цилиндр | 4 |
21124 1. 8 MT (2004 — 2008) | |
Объем двигателя | 1796 (см3) |
Мощность | 98 (л.с.) |
При оборотах | 4800 |
Крутящий момент | 160/3000 (н м) |
Газораспределительный механизм | OHC |
Количество цилиндров | 4 |
Двигатель Ваз 2112-2110 и его проблемы. Обзор датчиков. Итальяно инженеро. 1 Часть. смотреть онлайн видео от Switch в хорошем качестве.
12+
9 месяцев назад
Switch21 подписчиков
Двигатель Ваз 2112-2110 и его проблемы. Обзор датчиков. Итальяно инженеро. 1 Часть. 🔴 Здравствуйте мои уважаемые зрители и подписчики! Итак, над этим двигателем трудились кто только мог. И порше и итальянские специалисты и дженерал моторс… и автоваз и мы ремонтино в гаражино! Ну шутки шутками, а ремонтировать то его все равно нам! И тут уже хочешь не хочешь, а придется вникать во Все тонкости этого двигателя! И вот я решил сделать такую серию роликов, которая поможет Вам в решении своих проблем! Это первая часть, вводная я показал сам двигатель и его датчики и где они стоят. Это пригодится для разбора его неисправностей! 🔴 Советы по ремонту двигателя 16 клапанов объём 1.5 Ваз 2112-2110 Switch – YouTube проект развивается и в команду пока на безвозмездной основе приглашается специалист по монтажу видеороликов для ютуба! Пишите Ваши предложения на почту. Она указана в описании канала. 🔴 Как ремонтировать Двигатель Ваз 2112-2110 Если заглох двигатель 16 клапанов объём 1.5 Ваз 2112-2110 что делать? Не заводится двигатель 16 клапанов объём 1.5 Ваз 2112-2110? Советы по ремонту двигателя 16 клапанов объём 1.5 Ваз 2112-2110 🔴🎬МОНТАЖ И ДИЗАЙН: Switch — YouTube ⬛ #YouTube #Switch ⬛ Друзья, ситуации может развернуться по всякому… Ни кто не знает, что будет дальше… По этому что бы не потеряться, подпишитесь на мои каналы! Яндекс Дзен : https://zen.yandex.ru/aluminumdragon Рутуб : https://rutube.ru/channel/23650380/ ⬛ 🔥Тайм-коды: Читайте это описание к видео! 🔥Тайм-коды: 00:00 Двигатель Ваз 2112-2110 и его проблемы. Обзор датчиков. Итальяно инженеро. 1 Часть. 01:08 Двигатель Ваз 2112-2110.
— 44881N0 MAHLE — 800013842000
Цена нетто (11,43 долл. США
без НДС 0%)
Ваша цена -30% $8. 00 ($8,00 без НДС 0%)
На складе: | 0 шт. | |
Внешний запас: |
К сожалению, для этого продукта нет дополнительного описания.
Documents
233199966.PDF
546053932.PDF
Categories
Pistons / liners / rings > Поршневые кольца — 1 поршневой комплект
Используется в
Справочные номера
- КОЛЬБЕНШМИДТ # 80 00138 4 2 000
- МАХЛЕ # 448 81 N0
Является частью
4481800 — Поршень MAHLE
Общая информация
Код: | 4481800 |
Марка: | MAHLE |
Название: | Piston |
Автомобиль: | LADA |
Вес : | 0,50 кг |
Стандартный размер [STD]: | да |
Диаметр цилиндра [мм]: | 82,0 мм |
Длина [мм]: | 66 мм |
Высота сжатия [мм]: | 37,9мм |
Длина болта [мм]: | 66,6 мм |
Болт Ø [мм]: | 22 мм |
Глубина углубления 1 [мм]: | 6,54 мм |
Глубина кармана клапана 1 [мм]: | 6,19 мм |
Дополнительный артикул/информация 2: | без канала охлаждения |
Высота верхней площадки [мм]: | 7,5 мм |
Заводской номер: | |
Зазор поршня [мм]: | 0,03 мм |
Номер компонента: | 1. Р 1,5 Кр |
Номер компонента: | 2. НМ 2.0 П |
Номер компонента: | 3. 3С 3.94 Кр |
Длина упаковки [см]: | 10,0 см |
Ширина упаковки [см]: | 10,00 см |
Высота упаковки [см]: | 13,80 см |
Вес нетто [г]: | 506,0 грамм |
Показать все Показать меньше
Нетто цена: 27,05 $ (27,05$ без НДС 0%)
Ваша цена: -30% $18,93 ($18,93 без НДС 0%)
На складе: | 0 шт. | |
Внешний запас: |
Ваз-2112 (16 клапанов). Ukulungisa kanye nokugcinwa, abanikazi langempela
Ваз-2112 kwaba wokugcina wohlu imodeli 10th. Kuyinto umshini yesimanje futhi ashukumisayo lapho ukusebenza, kanye izinkomba yangaphandle iye yathuthuka kakhulu. Kuthiwa lena engcono ethengisa imoto. Abathengi bakhangwa ngamanani aphansi, ремонтопригодность kakhulu usizo okusezingeni eliphezulu.
umlando imodeli
umndeni okweshumi kwakho phambili isondo amamodeli iVolga zalesi sihlahla kwaqala ngo-1995, ne 2110 седан. Khona-ke, ngo-1998, le mboni waqala ukuhlangana enqoleni — 2111. Ngo ifektri 99-м eseqala ukuveza хэтчбеки.
Eminyakeni yokuqala ukwakhiwa 2110 ukusethenziswa шестнадцатиклапанный двигатель 1,5 л. Нгалесо сикхати кваба эсифезулу иситшало умтамо.
Ngo-2000, lesi sitshalo usanda kwethula lento inguqulo entsha ye-hatchback — Ваз-2112, 16 клапанов. Kuqhathaniswa abavamile okufushane восьмиклапанной imoto kwadingeka amandla amaningi futhi динамизма. Нгокушеша Модель Бетатека Ашайели, Укубукека Квахе Кваба Немидлало.
isethi ephelele
Le moto ekhiqizwa futhi itholakala ngombala «Lux» futhi «Norma». «Норма» ку версия okunethezeka kuyahluka kuphela yokuthi kwakungekho бортовой компьютер izibani inkungu, amasondo ahamba namarimu ikhithi, фар yokuhlanza uhlelo.
«Норма» ifakwe amawindi asebenza ngogesi kuzo zonke amafasitela ezine, центральный замок, kude isiqu ukuvulwa drive, eziqondisa ikholomu ukuphakama ukulungiswa, иммобилайзер.
Куйини эзитаказелисайо кахулу кунома йизифи амасетхи эфелеле (бабенгеке усунесикхати эзибизайо) акухо кондиционирование воздуха. Нгоквезиндинганисо занамухла секуйинто кусимо энкулу, нгенкса окуйинто абашайели нгокветукела нгифуна бебеке изимото лесибили нгесандла.
Yangaphandle kanye nomklamo umzimba
Ngokuqondene Ubukhulu, le Vaz-2112 (16 клапанов) kwehle ubude на 93 мм. Lolu shintsho iphutha endaweni ye eziphephile labaqaphi elingemuva. Kodwa ngaleso usayizi ofanayo колесная база akuyona zishintshe. Убуде ёмзимба 4170 мм. Укупхакама 1676 мм убубанзи 1430 мм детка лукаХисимуси умндени «оквешуми». Topline lokhu umzimba iba kakhulu ngokushelela endaweni ngokwanele iDemo eziphephile akha iphiko elikhulu. Lo mklamo wavumela onjiniyela ukuthi benze imoto ukulawuleka kakhudlwana.
Ума сикхатханиса лоху нге хэтчбек Ваз онобухле классик, куяфанелека укутхи «двенашка» имеет лучший укусебенза сокунчиписа умоя лафо зиндиза канье укубукека есиманье. Imodeli kuthandwa kakhulu phakathi abalandeli Tuning.
Я lashukumisa ngokugcwele emzimbeni «amashumi», okuyinto eyaba ngesikhathi a ethandwa kakhulu, usengaphansi kokujeziswa ukugqwala. абаникази абанинги квезимото эзинтша акубхеква кудингекиле локуфеза уквелашва анти-укугквала. Phansi egqwalile ngokushesha okukhulu ku izimbobo.
Yangaphandle futhi ingaphakathi
Ingaphakathi Ваз-2112 (16 клапанов) — лучший из yilaba bafowethu ababili. Лапха объединил лучших изичи везангафакати уквахлукахлукана. Ingemuva lezihlalo ezingemuva zihlukaniswe izingxenye ezimbili. Ngamunye wabo kungenziwa eligoqiwe. Ньенгоба укванда укукалиса умтамо кахулу. Futhi lokhu isithunzi kuphela. Ngaphakathi, ngaphezulu nesizotha kunakwezinye izimoto angaphandle ekilasini efanayo futhi ngesikhathi esifanayo.
Абаникази бати укуханья канкане эндлванени фути куйи-приборная панель. Панель Zonke ekushalazela kahle behlangene, kodwa namanje ndawo скрипит. Umhubhe emaphakathi eduze ukubopha isandla ifakwe izinkinobho yokulawula iwindi amandla — kukholakala ukuthi ukusetchenziswa le akuyona elula khulu. Ukuze abagibeli ezingemuva akukho ukukhetha okunjalo — ngisho kwezibaya механический eziyisisekelo singanikezwanga.
Enye ingqinamba, ngokuvumelana abanikazi imoto Ваз-2112 (16 клапанов), — ukungabi ingqikithi okungenani ezinye ukwahlukanisa. Lapho ushayela umculo inikwe amandla ngokugqamile ukuzwa umsebenzi, привод wokubacindezela futhi injini.
inkinga Big — emangalisayo ukuvala isinyathelo.
Кусуква консоль укубофа -. Abaningi Esikhathini esingaphezudlwana 10 см esekhala kuvulwa iwumngcingo. Ukuze isebenze ne isinyathelo igesi, kubalulekile ukuthi baphume ohlangothini umlenze. Futhi uma ungaphendukeli, unyawo othinta ukubopha lapho зажимая namafutha isinyathelo. Нго 2110 кулунгиле. Mhlawumbe isizathu ukuthi pad platkova is lenziwa lavelela ngokwengeziwe? Мхлавумбе.
A phambi kwesihlalo siphumelele. Basuke ngaphezu kwalokho ifakwe uhlangothi ukwesekwa. Кодва конке нгахо айилула кангако. Абанинги ахононде изингукуко унгахулулекиле. Kodwa abantu big ibekwe kahle phakathi nendawo futhi esihlalweni somshayeli — lokhu inzuzo, kusukela endaweni kancane.
Esinye isici esihle ubhekwa encane emashalofini isiqu ukuphakama. Kufanele uvule umnyango yesihlanu, futhi lutho kuvimbela ukulayisha.
Эмотвени, укубонакала окуле. Kodwa esibukweni endlwaneni eyakhiwe zingavumi kakhulu ukusebenzisa ngoba zezinsika ezinkulu futhi ingilazi enyakazayo. abagibeli engemuva uqaphele ukusebenza esihle kulokhu. Кодва амбалва изиндаво пхезу квекханда кусука эмува.
Ukumiswa kanye eziqondisa
Isikhalazo main mayelana nendlela — мягкая кахулу. Konke ngenxa ezase uhlelo ukumiswa. Kodwa abashayeli abaningi abanayo impendulo ngokwanele. Futhi lo mshini — это kahle ephethwe. Бит нгокувула амасондо айо, уйобе нгокушеша узизве имифумела. Нгу инерция, лоху хэтчбек канинги нгафезу квамаминити седан фути эситешини нкола. Kodwa ujike sondo nzima ngesivinini aphansi. Icala лели uwela ngqó phezu привод wokubacindezela. Это kunciphisa ukucindezeleka, kodwa umshini ingentiwa kusukela kule lithambe ngaphezulu.
Управляемость unethemba ngokwanele. На льду Имото Эликхутшва. ABS Йебо ча. Amabhuleki kanye clean booster futhi akwazi ukugcina — передний futhi bakhulise — sigubhu. Амабхулеки — Хорошо.
Двигатель Ваз-2112 (16 клапанов)
Njengoba onjiniyela amandla завод esetshenziswa in entsha. Iyunithi akuyona kabusha wadala, futhi ngesisekelo motor 21083. Wayelokhu zonke izici weJiyomethri we 83rd, kodwa kuhluke ngokuphelele kulo ngokwalo amandla kanye nezinye izici. Ngo ukuthuthukiswa iqhaza abadumile imoto brand ayo. У Инджини есть ukusebenza kahle eliphezulu. Phakathi bokwenza — вращающий момент engu ontulayo revs ongaphakeme. Futhi, abanikazi wabhala e sokubuyekezwa ebuthaka ibhande drive, uma ibhande isikhathi ephula off.
Ваз-2112 (16 клапанов) имеет умтамо двигатель 1,5 л. Амандла кукуникезе — 93 л. а. Крутящий момент куйинто 133 Нм при 3300 об. Ngokuphathelene zokunakekelwa kwemvelo, мотор yakhelwe для «Евро-3». Ngo isilinda ngamunye 2 usebenza valve. Омунье — укузе итеку, канти эйсибили — нгалолу даба.
umklamo Izici
Ezine-unhlangothi injini ukhiqiza Ваз-2112 (инжектор umphini 16) kuyahluka umugqa ilungiselelo uMbhalo bese поршень iqembu. Я коленчатый вал kule ingqikithi агрегат ngokuba распредвалы ezimbili. Я ukupholisa uhlelo okusekelwe uhlobo ketshezi uphawu. Ukusakazwa мы kokupholisayo uhlobo ophoqelelwe. Ukumanzisa kuhlanganiswe uhlelo.
Блок isilinda, izinduku yokuxhuma, поршни
Двигатель Ваз-2112 (16 клапанов) имеет iyunithi olubunjiwe amandla okusezingeni eliphezulu чугун. Uma uthi nhlá, kubonakala sengathi izinto ke fanekiso ngokuphelele imodeli 21083. Kodwa lokhu akunjalo. Основное умелуко — эзинкане 10 мм убубанзи исикулуфа амаханда. Okunye izinzwa komzimba ngaphansi впрыска топлива uhlelo kanye nobunye ubuchwepheshe хонингования.
Ама-род йокушхума зензива кусукела сталь нгу эквахэни. Ахлуке И-сигаба. Lezi izinduku Sokubambisana ingatholakala engosini ethi 2110.
Поршни кухона стальные, окунгеналюто, эзинтантайо. Умунве имеет убубанци 22 мм. Убуде — 60,5 мм.
Шона Ваз-2112 (16 клапанов)
Лена исилинда ихханда энтша нгокуфелеле. Изебензиса распредвалы езимбили. Это yadalwa ngokusekelwa ochwepheshe kusukela «Porsche». Ngokwesibonelo, imiphini ezimbili inikwa amandla yi-drive igiya. Basuke ivikeleke kahle kusukela ukungcola nothuli. Гидротолкатели приводного клапана asetshenziswa, futhi manje kukhona isidingo kusaba imanuwali ukulungiswa клапана.
клапан iqembu
Basuke etholakala ezimbili zezitokisi ezingu-V-okwenyanga. Umklamo ukhumbuza we 2110, kodwa ubukhulu amapuleti nama-rod encishisiwe. клапан Inkonde ngayinye ifakwe umshini entwasahlobo.
Ваз-21124
Фути пхезу «двенашки» укубека июнити 21124. Лафа, иволуму 1,6 л, умтамо — 89 вамалита. некрутящий момент энгу -. 131 Нм. Uhlelo ugesi futhi umjovo basakaza. Инджини исекела «Евро-3» фути «Евро-4».
Lokhu injini iwukuqhutshwa emgqeni 2112. Yandisa kuphumelele usebenzisa коленчатый вал nge engaba enkulu crank ne ubukhulu efanayo umbhalo. Блок isilinda kubuye ine ukuphakama anda.
Kungase ukuxazulula inkinga ukwephulwa kwale valve, futhi izici ezingeni lo mdlalo.
uhlelo ukuthungela
Njengoba inhliziyo uhlelo isebenzisa i-module electronic. Abashayeli ukubhala okuningi mayelana yokuthi kunzima kakhulu yinkinga. Kufanele kube ngokucophelela ukukhetha ikhandlela kuye.
Зажигание Ваз-2112 (16 клапанов) имеет охлобо езимбили. Omunye ungumbonisi for ukusebenza amasilinda lokuqala neyesine, kwesibili — eyesibili neyesitathhu. Uma unezinkinga e inhlansi модуль elahlekile ngababili. Uhlelo ngokwalo singagciniwe noma kwalungiswa. ukuphathwa kwalo ngokuphelele inikezwe isilawuli.
izinzwa eziningana egijima ohlelweni. Куйинто коленвал исихундла инзва, окуйинто кутшела и-компьютер, бесе «интеллект электронный» расщитывет канджани укусебенза ламахойили охлобо льве. Ukwakheka ngxube ukuthungela kuba ezijwayele DMRV imisebenzi eminingi, Isibandisi, ungqongqoze inzwa. Vele emsebenzini незинные изинзва Ваз-2112 (16 клапанов). Нгоквесибонело, инзва мпинтша оксиджини, амагеси кеда.
Ejwayelekile injini enkingeni
abashayeli abaningi oluphethe «yensimbi ihhashi» nge motor 2112, wakhononda ngomsebenzi uhlobo nganoma ikhefu valve isikhathi. Lokhu kuyinkinga ejwayelekile. Укулунгиса элула. Udinga nje ushintshe поршни kulabo enimi 21124. Kukhona inkinga isixazululekile, kodwa njengoba intengo amandla sinciphile. Uma ungafuni ukulahlekelwa kule inkomba, kubalulekile ukuba sihlale njalo siqaphele ibhande. Улалеле имисиндво. ezinamasondo Okokuqala Писк или шорох.
Нгафезу квалохо, инджини унгаквази троит. Indlela yokubhekana lesi simanga singathandeki? Hlola ezingeni kokucindezelwa, проводка модуля ukuthungela. Uma umfutho iflothi, singasijabulela usola ukuthi mpintsha control ijubane lutho, isikhundla izinzwa, коленчатый вал, DFID.
Waphawula enye inkinga. Kungaba kwenzeke на холостом ходу isivinini kanye Yiqiniso. Motor lapho beshintsha ukudluliswa ngezinye izikhathi nezitebele zamahhashi. Клапан Hlanza mpintsha noma inzwa.
Ума ло мшини кунгакали, хлола укузикалела небхетри.
Ингасе фути стук укутунгела нома угеси ухлело.
Ngokunakekela efanele lokhu injini imoto Ваз-2112 (16 клапанов) ukulungisa ayidingekile.