Стингер на ваз 2114: Купить Выпускной комплект Stinger Auto с глушителем для 8-клапанных ВАЗ 2113, 2114

прямоточные выпускные системы и спортивные ресиверы

С 2004 года в г. Тольятти компания «Стингер спорт» начала производство прямоточных выхлопных систем на автомобили ВАЗ под маркой «STINGER».

Популярность производимым системам выхлопа принесло участие автомобилей, оснащённых нашей продукцией, в любительских и профессиональных соревнованиях («Холмы России», «Красное Кольцо», Д-1 и т.д.). Несмотря на жёсткие условия эксплуатации, полученный опыт и постоянное совершенствование технологии производства позволили давать гарантию на нашу продукцию.

  • Ресиверы 2
  • Коллекторы выпускные Паук 4-1 и 4-2-1 1
  • Паук для ВАЗ 2101-2107 3
  • Паук 8V для ВАЗ 2108-21099, 2110-2112, 2113-2115, LADA PRIORA 2
  • Паук 16V для ВАЗ 2108-21099, 2110-2112, 2113-2115, LADA PRIORA 3
  • Вставка вместо катализатора 11
  • Резонаторы прямоточные STINGER 20
  • Паук для LADA KALINA 2
  • Прямоточные глушители STINGER 20
  • Паук для LADA GRANTA и LADA KALINA 2 2
  • Масляная система 2
  • Коллекторы турбо 2
  • Подача и слив масла 2
  • Ресиверы турбо 1
  • Коллекторы выпускные Турбо 2
  • Даунпайпы / Фланцы / Хомуты 1
  • Паук для LADA 4×4 (NIVA), CHEVROLET NIVA 3
  • Lada Largus 3
  • Lada Vesta 5
  • Lada X-Ray 2
  • Паук для FORD FOCUS 1
  • НИВА | Chevrolet NIVA 8
  • Паук для LADA VESTA 1
  • Жигули ДРИФТ 8
  • Рычаги передней подвески 1
  • Переходные пластины суппортов (планшайбы)
    1
  • Гибы / Трубы / Даунпайпы 1

Сортировать товары по:цене, сначала недорогиецене, сначала дорогиеназваниюновизнепопулярности

Отображение:

  • списком
  • картинками

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ LADA Vesta

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ ВАЗ 1117, 1118 (Лада-Калина универсал, седан)

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ ВАЗ 1119 (Лада-Калина хэтчбек), 2192 (Лада-Калина 2 хэтчбек)

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ ВАЗ 2101, 2103, 2105, 2106, 2107

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ ВАЗ 2104

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ ВАЗ 2108, 2109

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ ВАЗ 21099

2720

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ ВАЗ 2110, 2111

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ ВАЗ 2112

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ ВАЗ 2113, 2114

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ ВАЗ 2115

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ ВАЗ 21213, 21214 (Нива)

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ ВАЗ 2123 (Нива-Шевроле)

2720

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ ВАЗ 2170, 2171 (Лада-Приора седан, универсал)

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ ВАЗ 2172 (Лада-Приора хэтчбек)

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER /без насадки/ ВАЗ 2190, 2191 (Лада-Гранта)

3200

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER MUTE /без насадки/ LADA X-Ray

3315

3900

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER MUTE раздвоенный /насадки 90 мм/ ВАЗ 2190 (Лада-Гранта седан)

9350

11000

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER MUTE раздвоенный /насадки эллипс/ ВАЗ 2170, 2171 (Лада-Приора седан, универсал)

9350

11000

Купить

СравнитьОтложить

Глушитель прямоточный STINGER MUTE раздвоенный /насадки эллипс/ ВАЗ 2172 (Лада-Приора хэтчбек)

9350

11000

Купить

СравнитьОтложить

Даунпайп 16V STINGER под турбокомпрессор SUBARU ВАЗ 2108-21099, 2113-2115

5300

Купить

СравнитьОтложить

Заменитель катколлектора 4-1 STINGER 8V ВАЗ 2110-2112, 2113-2115, Калина, Приора, Гранта (под 2 датчика)

2950

Купить

СравнитьОтложить

Заменитель катколлектора 4-1 STINGER 16V ВАЗ 2110-2112, Калина, Приора, Гранта (под 2 датчика)

2950

Купить

СравнитьОтложить

Заменитель катколлектора 4-1 STINGER Hyundai Solaris I, Kia Rio III

3570

4200

Купить

СравнитьОтложить

Заменитель катколлектора 4-1 STINGER LADA Largus 8V (двигатель ВАЗ 11189)

3300

Купить

СравнитьОтложить

Заменитель катколлектора 4-1 STINGER LADA Largus 16V (двигатель ВАЗ 21129)

3200

Купить

СравнитьОтложить

Заменитель катколлектора 4-1 STINGER LADA Vesta 1.

6L (под 2 датчика)

3600

Купить

СравнитьОтложить

Заменитель катколлектора 4-1 STINGER Volkswagen Polo Sedan 1.6L (генератор 110А)

3800

Купить

СравнитьОтложить

Заменитель катколлектора 4-1 STINGER Volkswagen Polo Sedan 1.6L, Skoda Rapid, Fabia 1.6L

3800

Купить

СравнитьОтложить

Заменитель катколлектора 4-2-1 STINGER (звук Subaru) 8V ВАЗ 2110-2112, 2113-2115, Калина, Приора, Гранта (под 1 датчик)

2805

3300

Купить

Паук 4-2-1 Stinger ВАЗ 2114 8кл. Subaru Sound

4590 ₽

Доступно на складах

Наличие

Наличие

Доступно на складах

Адрес магазина

Режим работы

Наличие

  • Волгоградская улица, 105

    с 8:00 до 19:00

    Наличие:

    Нет в наличии

  • Сухумское шоссе, 110А

    с 8:00 до 19:00

    Наличие:

    Нет в наличии

  • Шоссейная улица, 150

    с 8:00 до 20:00

    Наличие:

    Нет в наличии

  • Волгоградская улица, 99

    с 8:00 до 19:00

    Наличие:

    Нет в наличии

Просмотренные товары

4 590 ₽

В корзину 1 шт.

Артикул: 00641-St

На складе 1 шт.

Паук 4-2-1 Stinger ВАЗ 2114 8кл. Subaru Sound

В корзину

Система эвакуации ВАЗ 2114, дефект, ремонт системы эвакуации, sfaturi utile. Cum se repară sistemul de evacuare al VAZ 2114. Defecțiuni și reparații ale sistemului de evacuare al VAZ 2114.

Fiecare sistem de vehicule, indiferent de aplicarea sa, este de mare importanță pentru operabilitatea mașinii. Система эвакуации, действующая в течение нескольких секунд после сравнения с двигателем, является эффективной и эффективной системой сгорания и сжигания топлива. Orice specialiști vor spune că pasivitatea Gazelor de Eșapament este cheia «sănătății» motorului auto. Și, dimpotrivă, orice obstacole pe calea produselor obținute atunci când arderea combustibilului în cilindrii motorului sunt capabili să reducă semnificativ puterea mașinii și chiar și-au pus munca. Ca urmare a tuturor celor de mai sus, cunoașterea tuturor caracteristicilor sistemului de evacuare reprezintă o componentă важна и безупречная функция транспортного средства.

Dispozitivul sistemului de evacuare 2114

Система эвакуации автомобилей ВАЗ 2114 является альтернативной функциональной. Pliere într-un lanț unic, este echilibrat support funcționarea motorului în modurile opttime, controlul, în timp ce nivelul de zgomot publicat de unitatea de putere, cantitatea de emisii dăunătoare, care se formează în timpul procesului de combustie a amesteculus corectă, vă позволено с aplicați эффективный cuplul motorului. Пе ВАЗ 2114, система эвакуации постоянна в количестве 9 человек:

    1. Гарантия освобождения от ответственности. Fixat la capul blocului cilindrului prin garnitură, iar primul are sarcini dinamice și termice extrem de mari. Galeria finală a stocului este realizată din metal gros pentru a îmbunătăți echilibrul Tempaturii și pentru a maximiza căldura la nivel inițial.
    2. Катализатор. Масури форте. Un dispozitiv care controlează hard cantitatea de emisii de CO2 în mediul înconjurător. Dacă рата де emisie admisă Эсте depășită, Catalizatorul prezintă un mesaj Către ECU, уход, ла Rândul Său, ajustează compoziția amestecului pentru obține ип nivel optim де emisii dăunătoare.
    3. Tubul de rascumpărare a amortizorului. Ia Gazele de Eșapament, După Care își Transferă Rezonatorul Лор.
    4. Резонатор. Rezervor de metal echipat cu sistem de amortizare a oscilației. Prin mai multe «oglinzi acustice» îincorporated îin the carcasă, уменьшает nivelul zgomotului care apare cu o evacuare puternică.
    5. Toba de esapament. Резонатор Pe lângă, îmbunătăteşte Absorbția zgomotului sistemului de evacuare 2114. Mufferul este situat la capătul căii de absolvire.
    6. Олугири. Cu ajutorul structurii elastice, suprimă vibrații, care este transmisă de la motor la sistemul de evacuare.

Глушитель ВАЗ 2114.

Gazele uzate care părăsesc cilindrii motorului sunt de înaltă presiune. În procesul de mișcare де-a lungul sistemului de absolvire, se formează valuri sonore, уход se aplika la eyes mai Rapide. Amortizorul convertește energia undelor sonore în energie termică, ceea ce face posibilă obținerea unei Reduceri a nivelului de zgomot la o valoare specitată. Cu toate acestea, utilizând amortizorul de zgomot în sistemul de eliberare, se formează o spate, ceea ce duce la o anumită reducere a puterii unității electrice.

Номер технологии редуктора и zgomotului sunt aplicate în toba de Eșapament:

  1. Absorbția undelor sonore.
  2. Undele sonore де помех.
  3. Schimbati direcția fluxului.
  4. Îngustarea (extensia) a fluxului.

Современные автомобильные амортизирующие амортизаторы, амортизирующие элементы на трех типоразмерах — алюминатные, неоксидируемые и спортивные (прямой флюс). Amortizoarele де пе ВАЗ изготовить дин OÛel inoxidabil foarte durabil Sunt unul dintre cele mai Populare Tipuri.

O astfel de prevalență mai mare între proprietarii de mașini, obținută ca urmare a simplității materialului din care sunt produse amortizoarele și, prin urmare, ieficitatea relativă dispozitivului îin sine. Acest tip de amortizoare este de fapt universal, deoarece vine vorba de multe alte timbre auto. Și Peste Tot, pe care mașina, amortizoarele de zgomot din oțel inoxidabil nu ar sta, ei își îndeplinesc Eficient și fiabil funcțiile.

În ceea ce privește адаптируй алюминат, acestea costă un pic mai sump. Cu toate acestea, cel mai adesea este mai profitabil să le instalați decât Analogii mai ieftini, deoarece perioada de garanție a funcționării lor este mai mare de șapte, și chiar zece ani. Dar, ca urmare a costului său ridicat, aceste dispozitive sunt factory, de regulă, согласно ordinelor Individuale.

Amortizoarele de zgomot (sportive) используется в основном в rafinamentul technic al vehiculului pentru a le oferi caracteristici suplimentare de viteză. Astfel де dispozitive sunt, де asemenea, изготовить din oěel inoxidabil și se aplică pe vehicule pentru scopuri де curse (спорт).

стингер Ваз 2114.

Printre proprietarii de mașini VAZ, Stinger este cunoscut sub numele de producătorul elementelor de reglare a sistemului de evacuare. Compania a început robotul său acum 12 ani de la factoryarea fluxului foto pentru mașinile clasice, astăzi, sub marca sa, Stinger производят rezonatoare, amortizoare, galerie de evacuare и piese de schimb legate de VAZ и unele mașini străine, в специальных Kia, Daewoo, Гелли, Шевроле и другие.

Основной запас прочности Stinger. Știm cu toții că detaliile obișnuite pentru sistemul de evacuare a autovehiculului VAZ nu sunt făcute din materialele de cea mai înaltă calitate, iar viața lor de serviciu, de regulă, nu depăşește patru ani.

Stinger реализуется в неоксидирующем окислителе, прекуме и vopsea de vopsea de vopsea. Este demn де remarcat faptul că, cu grijă, este capabil să asculte în două sau chiar de trei ori mai mult decât de obicei.

Элемент системы эвакуации Stinger не может быть защищен от окисления (08 PS). O lână ne-combustă de producție străină este aplicată ca un material de umplutură. O barieră specială cu o grilă inoxidabilă împiedică suflarea umpluturii. Înlocuirea completă a sistemului de evacuare 2114 este capabilă să adauge o mașină câteva cai putere și să îmbunătățească semnificativ dinamica, ceea ce va oferi posibilitatea de a lasa în mașini multe.

Собственник ВАЗ 2114 включает в себя множество вариантов амортизирующих амортизаторов — серия FSA, Stinger Sport Series в серии Mute. Вдобавок ко всему, Sunt Furnizate предлагает разнообразные дополнительные детали, включая клему-де-конектаре, а также элементы декоративной отделки.

резонатор ВАЗ 2114.

Rezonatorul este un element al sistemului de evacuare care stinge undele sonore alegazelor de eșapament care sunt trase din camera de combustie. Proiectarea, форма и размер rezonatorului afectează in mod direct volumul function unității Electrice. La defalcarea acestui element, existsă o încălcare a întregului sistem de evacuare. Vehiculul devine zgomotos, iar mirosul neplăcut de Gaze de Eșapament pătrunde în cabă.

Rezonatorul de zgomot afectează in mod direct puterea motorului. Cu Cât reușește mai repede să elimine gazul ars de la unitatea de putere, cu atât mai quick motorul arde combustibilul și, prin urmare, cu atât mai multă putere. Cu toate acestea, din păcate, rezonatorul de zgomot pe VAZ 2114, precum și pe orice alte mărci de mașini, este în mod Constant expus la Temperature Ridicate, rezultând o purtare quickă.

Defecțiuni ale sistemului de evacuare

Признак эффективности системы эвакуации в комплексе, предварительная и подробная продажа отдельных лиц, астфель де фактори технологи, неблагоприятные для гриппа, лор:

  1. Dezvoltarea coroziunii externe и interne.
  2. Pătrate și zgârieturi уход за солнцем aplicate de particule solide mici ale carosistului.
  3. Часто встречающиеся полуфабрикаты.
  4. Lovituri frecvente, precum și deteriorarea mecanică a eșantionului.
  5. Vibrații Permanente când lucrați la unitatea de alimentare.
  6. Osilațiile frecvente frecvente ale modurilor de temperature — де ла răcire la ncălzire Rapidă.

Toți factoryii рассчитывал на одностороннее обслуживание в целой степени, чтобы выполнить эвакуацию. Dacă integritatea Эсте încălcată, fluxul де газ себе grăbește immediat în свищ сау deversă rezultată, уход extinde situația де urgență cu presiunea și viteza acestuia.

Apoi, defalcarea se simte — Gazele de eșapament ies într-un punct greșit, sistemul începe să claseze cu voce tare și «mârâie», bate toba de eșapament. Exploatată mașina în astfel de condiții devine imposibă.

Rețineți că, în plus față de bumbacul ascuțit și puternic, дефект системы эвакуации 2114 sunt, de asemenea, capabile să influențeze Performanța celui mai mare unitate. Prin urmare, uneori trebuie să repare elementele Individuale ale sistemului, ceea ce va allowe o perioadă de timp fără a înlocui întregul nod ca un întreg.

Diagnosticul de defalcare, прецедентные операции по реабилитации, facilitează faptul că apariția defelor este nsoțită, de regulă, un zgomot puternic neplăcut și măcinarea sub o mașină de fund. Proprietarul mașinii rămâne cu atenție examinarea întregului lanți Diagnosticarea naturii și a locului дефекты. Cel mai adesea, defecțiunea находятся в astfel de componente:

  1. Зонда Лямбда. Este un senzor electronic care analizează compoziția Gazelor învechite pentru asigura o combustie optimă combustibilului auto. Adesea, după o sută de mii de mii de kilometri de mașină, analizoarele metalice, уход fac parte din senzor, își pot pierde proprietățile de lucru. În acest caz, care și-a petrecut senzorul de oxigen, de regulă, nu este reparat — este pur și simplu schimbat la unul nou.
  2. Ондулария. Furtunul эластичный элемент acestui, preluând вибрация motorului, у.е. timpul se întinde де ла astfel де oscilații mecanice, уход afectează negativ atenuarea tremurarii. La defalcare, vechea ondulație ar trebui înlocuită cu una nouă.
  3. Резонатор. Элемент Acest al sistemului de evacuare 2114 sub influența Temperatureurilor Ridicate de combustie de inflamabil este capabil să fie systemmatic aprins. Adesea, acesta este rezultatul utilizării unui produs din oțel inoxidabil de calitate scăzută. Cea mai bună modalitate де rezolva проблема Эсте înlocuirea elementului арс ла unul nou. Dar este posibil să se ia măsuri temporare — să prepara un loc de reflog folosind un electrod special.
  4. Гарнитур Conectarea. Simptomul defalcării лор Este apariția unei vibrații puternice în systemul де evacuare дин моторул де evacuare. Pentru elimina zgomotul puternic, este adesea достаточное pentru a înlocui Pur și simplu garniturile de conectare.

Repararea evacuării

Întregul sistem de evacuare este un complex de elemente metalice sudate, pentru repararea lucrărilor de sudare. Principala nenorocire a eșapamentului este formarea prin găuri în duze și caz.

Există o variantă reparației temporare a deteriorării utilizând un bandaj special rezistent la căldură cu sudură epoxidică sau rece. Cu toate acestea, durata de viață unei astfel de latani este mică.

Lucrările de reparare începe cu îndepărtarea porțiunii sistemului de evacuare, под опекой и проверенным «plutonul». Местные характеристики резонатора с амортизатором. Indiferent de motivul formării unei fistule, acesta este tratat cu aceeași metodă — suprapunerea LAT.

Pentru reparații, segmentele de tablă ar trebui să fie pregătite în avans. În primul rând, determinăm cantitatea de daune. Locurile în Care Există deja coroziune, este necesar să se elimine complet, tăind șlefuirea colțului.

Este util să se trateze suprafețele interiorioare cu o compoziție specială anti-corozione. Apoi, tăiați un фрагмент dintr-un tablă de metal care ar putea închide complotul Lipă, cu toate acestea, cu o rezervă — 1-1,5 сантиметра. Apoi, ar trebui curăat locul de sudură și bun venit la zăvor. Este recomandabil Să utilizați или полуавтоматический де sudură, уход Эсте utilizată pentru sudarea corpului. Este важный ca cusătura де sudură să fie netedă și solidă. În același mod eliminați site-urile de defecțiune și pantele de pe duzele.

Ремонт глушителя.

Schimbăm garniturile de etanșare. В diferite modele de mașini, numărul de piese de etanșare din locurile de etanșare este oarecum diferit. Pentru a înlocui garnitura din amortizor, este necesar să se dezmembreze întregul sistem de evacuare sau zona sa mică. În ciuda cantității ușoare de elemente de fixare, dezmembrarea amortizorului este capabilă să tragă pe ceas. Înainte de a începe munca, procesați elemente de fixare cu un специальной жидкости, включая WD-40.

Proceul de înlocuire a garniturii nu este mult dificil. Ar trebui Să eliminați materialul vechi de etanșare și să curățați Locația de joncțiune. Avioanele adiacente Ale celor două elemente Ale eşarforului trebuie să atingă unul cu celălalt strâns. Dacă Există mici cochilii pe flanșele metalice, utilizați un material de etanșare rezistentă la căldură.

Reparam Conducta de Eșapament. В системе эвакуации машин существует несколько машин. Ele sunt drepte și curbe. De regulă, exercițiul apar în locurile de ndoire, care se întamplă din mai multe motive:

  1. Gazele de evacuare afectează puternic partea curbată.
  2. Când se îndoaie, peretele țevii este diluat.

Pentru a elimina o deschidere sau fisuri mari, utilizați mașina de sudură. Uneori este posibil să evitați dezmembrarea amortizorului, dacă există o oportunitate de ajunge la locul de sudură din partea de jos a mașinii. Un plasture де oțel Эсте sudat în zona Problemei Sau се aplică cusătura де sudură.

Nu rar depresurizarea sistemului apare în joncțiunea țevii cu un rezervor sau un rezonator. În acest caz, zona deteriorată va trebui să dezasambleze din mașină și să încerce să o restabilească. Pentru лицом acest lucru, veți avea nevoie de: o bucată de tablă de metal, o tijă metalică sau un segment de sârmă, sudarea semi-automată.

На первом этапе, eliminăm din elementele zonele de coroziune deteriorate și rugină liberă. Apoi, cu ajutorul sudării, Conducta este apucată în locul anterior. Apoi, ar trebui să umpleți găurile și fisurile cu segmente ale firului sau să instalați un plasture de tablă.

Неизвестный номер

  1. В первом случае, WD-40 poate fi presărat pe piulițele de fixare ale compușilor amortizorului, deoarece, de regulă, rugină și trageți-o mult, ca urmare a căreia este destul de fireace pentru asteсur de Problematic de et al.
  2. Apoi, folosind cheia la 13, deșurubați piulițele clemei. Utilizați mânerul cu clichet și capul pentru a face totul cel mai quick și convenabil.
  3. Pentru a deșurubati al doilea piuliță până la capăt, deoarece puteți împinge clema.
  4. Intruzând marginile țevii cu o șurubelnitě plată.
  5. Apoi, ucideți amortizorul cu un ciocan de la locul de legătură spre Conducta de Eșapament.
  6. La două puncte în care amortizorul este suspendat, îndepărtați clestii de spop.
  7. Окончательный этап dezmembrare, требуй сэ eliminați amortizorul де zgomot, pentru care întoarcem și deșurubati Conducta în otherdirectii.
  8. Instalați acum o nouă eșapament în ordine inversă.

repararea rezonatorului

Când peretele external al rezonatorului izbucnește, ceva timp puteți restabili elementul. Pentru a face acest lucru, un metal subțire și ruginit este tăiat în zona Problema. Este recomandabil să себе facă о decupare simplă dreptunghiulară pentru facilita pregătirea plasturelui де aceeași dimensiune. Acum aplicam un patch la rezonator și fierbe în jurul perimetrului.

ремонт катализатора

Cu o încălcare a etanșeității catalizatorului, это необходимо для использования основного элемента. Dacă există un asistent, nu este relayori posibil să se înlocuiască fără dezmembra toba de eșapament, pentru care este necesar să tăiați cu atenție catalizatorul cu ajutorul unui șlefuitor. Apoi, aplicăm un nou element pentru ceavă și sudură. Эсте важно са alegeți elementul де schimbare corect și să nu vă confundați în timp ce lucrați cu mașini де măcinat.

Ավտոմեքենաներ: Օգտագործված և նոր ավտոների վաճառք Երևանում և Հայաստանում, գնել օգտագործված մեքենա ավտոշուկայում:: Էջ 6

Իմ էջըՏեղադրել հայտարարություն

  1. Գլխավոր
  2. Տրանսպորտ
  3. Ավտոմեքենաներ

  4. Ավտոմեքենաներ

$17,800

Hyundai Elantra, 2.0 լ, 2020 թ.

մալաթիա եբա եբա, 2020 թ., 45 000 կմ, բենզին

դիլեր

$ 19 999

Mitsubishi Pajero, 3,5 լ, լիաքարշ, 2010 թ.

Ավան, 2010 թ., 147,000 կմ, Բենզին

$19,300

Hyundai Kona, 2.0 լ, լիաքարշ, 2019 թ.

Մալաթիա Սեբաստիա, 2019 թ., 20,098 մղոն, Բենզին

$9,800

Toyota Camry, 2.20 80 լ

Նոր Նորք, 2008 г. , 150,000 մղոն, Բենզին

$21,500

Hyundai Santa Fe, 2.4 լ, աթաք,20րՀաք,20ր20.

կենտրոն, 2014 թ., 70 237 մղոն, բենզին

$ 6 800

BMW 7 Series, 4,4 լ, 2004 թ., Գազ

մեծամոր, 2004 թ., 29, 290,000 կմ, Բենզին

$18,500

Kia Optima, 2.4 լ, 2018 թ.

Գյումրի, 2018 թ., 59,000 մղոն, Բենզին

2,000,000 ֏

Շտապ!

Opel Zafira, 2,2 լ, 2002 թ., Գազ

արաբկիր, 2002 թ., 220 000 կմ, բենզին

$ 36 800

Mazda CX-9, 2,5 լ, 2019 թ.

էջմիածին, 2019 թ., 23 000 մղոն, բենզին

$ 5,300

Mercedes-Benz E-Class, 2,4 լ, 1999 թ., Գազ

աջափնյակ, 1999 թ., 275 000 կմ բենզին

$ 10 000

Mercedes-Benz 320, 3,2 լ, 2003 թ., Գազ

մալաթիա եբա եբա եբա եբա, 2003 թ., 215 000 կմ, բենզին

$ 12 700

շտապ!

Ford Fusion (Северная Америка), 2.5 լ, 2016 թ.

շենգավիթ, 2016 թ., 150 000 մղոն, բենզին

750 000 ֏

Opel Vectra, 2,0 լ, 1990 թ. , Գազ

դարակերտ, 1990 թ., 380 000 կմ, բենզին

$ 17 000

շտապ!!!

Киа Форте, 2.0 լ, 2019 թ.

Նոր Նորք, 2019թ., 65 000 մղոն, բենզին

$ 1 800

VAZ (LADA) 21099, 1,5 լ, 1997 թ., գազ

կենտրոն, 1997 թ., 11 կմ, բենզին

750 000 ֏

Opela Astra, 2,0 լ, բենզին

750 000 ֏

Astra, 2,0 լ, բենզին

750 000 ֏

. 1994 թ., Գազ

աղվերան, 1994 թ., 260 000 կմ, բենզին

$ 8 500

Nissan Elgrand, 3,5 լ, լիաքարշ, 2004 թ., Գազ

վանաձոր, 2004 թ., 170 000 կմ բենզին

$ 4 0002 $ 40002 վանաձոր, 2004 թ.

Chrysler PT Cruiser ունիվերսալ, 2.4 լ, 2006 год, գազ0003

$23,000

Kia Sportage, 2.4 լ, 2019 թ.

Մալաթիա Սեբաստիա, 2019 թ., 74,000 մղոն, Բենզին

$5,800

Mercedes-Benz E-Class, 2.0 լ, 1996 թ., գազ

Էրեբունի, 1996 թ., 207,000 կմ, Բենզին

$10,600

Lexus IS, 2.5 լ, 2010 թ.

Նոր Նորք, 2010 г., 190,000 մղոն, Բենզին

$37,500

Շենգավիթ, 2021 թ. , 6524 մղոն, Բենզին

100,000 ֏

VAZ (LADA) 2115, 1,6 լ, 2004 թ., Գազ

մարտունի, 2004 թ., 97 031 կմ, բենզին

1 500 000 ֏

Audi A6, 2.6 լ, 1995 թ., Գազ

ավան, 1995555.65. թ., 360 000 կմ, բենզին

$ 4500

Opel Sintra, 2,2 լ, 1996 թ.,

աջափնյակ, 1996 թ., 224,048 կմ,

$ 14 600

Toyota Rav4, 3,5 լիաքարշ, լիաքարշ, 2009 $ 14,600

Toyota Rav4, 3,5 լիաքարշ, լիաքարշ, 2009 $ 14,600

. .

Աջափնյակ, 2009 թ., 220,000 կմ, Բենզին

$34,999

Jeep Compass, 2.4 լ, լ02աքշ2,Հ2աքշ2

արմավիր, 2022 թ., 519 մղոն, բենզին

փնտրում եմ

Mersedes E350

գյումրի

փնտրում

KIA Optima 2,4

գյումրի

$ 6000 9000 2

BMW 3. , գազ

Արմավիր, 1998 թ., 183,000 կմ, Բենզին

$24,700

Lexus GX, 4.7 լ, լիաքարշ, 2006 թ., գազ

Արմավիր, 2006 թ., 121,773 մղոն, Բենզին

$28,500

Շտապ !

Land Rover Range Rover Evoque, 2. 0 լ, լիաքարշ, 2013 թ.

Քանաքեռ Զեյթուն, 2013 թ., 105,000 կմ, Բենզին

$5,000

Buick Rendezvous, 3.4 լ, լիաքարշ, 2002 թ., գազ

Շենգավիթ, 2002 թ., 150,000 կմ, Բենզին

$7,600

Mercedes- Benz E-Class ունիվերսալ, 5.0 լ, լիաքարշ, 2004 г.в.

. Benz E-Class, 3.2 լ, 2001 թ., գազ

մալաթիա եբա եբա, 2001 թ., 300 000 կմ, բենզին

$ 58 000

Toyota Tundra փիքափ, 5,7 լ, լիաքարշ, 2019 թ.

նոր նորք, 2019 թ., 48 733 մղոն, բենզին

$ 5 2009

Opel Zafira, 1,8 լ, 2003 թ.,

արթիկ, 2003 թ., 300000 կմ, բենզին

$ 5000

opel Astra Astra, Astra Astra, Astra Astra, Astra Astra, բենզին

$ 5000

. լ, 2000 թ., գազ

Եղվարդ, 2000 թ., 190,000 կմ, Բենզին

$10,600

BMW 5 Series, 3.20 թ

Դավիթաշեն, 2010 թ., 292,000 կմ, Բենզին

$11,000

Toyota Land Cruiser Prado, 3.0 լ, դիզել, լիաքարշ, 2000 թ.

Աշտարակ, 2000 թ. , 310,000 կմ, Դիզել

$26,300

BMW 3 Series, 3.0 լ, հիբրիդ, 2017 .

Կենտրոն, 2017 թ., 115,000 կմ, Հիբրիդ

$9,300

Շտապ!

BMW 5 Series, 2,8 լ, 2007 թ., Գազ

դավիթաշեն, 2007 թ., 240 000 կմ, բենզին

$ 4500

VAZ (LADA) 2121 NIVA, 1,7 լ, 2004 թ.0003

ձորագյուղ, 2004 թ., 170 000 կմ, բենզին

դիլեր

$ 6 500

BMW 5 Series, 3,0 լ, 2003 թ.,

նոր նորք, 2003 թ., 450 000 կմ,

Luaz (° Luaz (° Luaz (nlauaz (nlauaz (nlauaz (nlauaz (nlauaz (nlauaz (тью -клю. ) 969, 1.2 լ, լիաքարշ, 1989 թ.

Աջափնյակ, 1989 թ., 60,000 կմ, Բենզին

$24,000

Nissan Rogue, 2.5 լ, լիքաար1շ, 2.

մարտունի, 2017 թ., 45 000 մղոն, բենզին

դիլեր

$ 21 000

Nissan Rogue, 2,5 լ, լիաքարշ, 2018 թ. 9Mazda CX-5

ճանապարհին, 2018 թ., 74 000 մղոն, բենզին

դիլեր

$ 17 200

Toyota RAV4, 2,5 լ, 2016 թ.

Նոր Նորք, 2016 г., 65,000 մղոն, Բենզին

Դիլեր

$12,500 100003

Hyundai, 7 թ

.

Նոր Նորք, 2017 г., 57,000 մղոն, Բենզին

$4,600

Nissan Bluebird Sylphy, 2.0 լ, 2006 г.,

Կենտրոն, 2006 թ., 170,000 կմ, Բենզին

Opel Astra հետչբեք, 1.6 լ, 2004 թ.

Ավան, 2004 թ., 200,000 կմ, Բենզին

Hyundai Elantra, 2.0 լ, 2017 թ.

աջափնյակ, 2017 թ., 26 000 մղոն, բենզին

դիլեր

$ 94 000

Infiniti QX4, 3,5 լ, լիաքարշ, 2001 թ.

մալաթիա եբա եբա, 2001 թ., 130 000 կմ, բենզին

դիլեր

$ 160 000

Toyota Land Cruiser, 3,5 լ, լիաքարշ, 2022 թ.

Արաբկիր, 2022 թ., 5000 կմ, Բենզին

$15,400

Nissan X-Trail, 2.5 լ, լիաքարշ, 2013 г.в.

նորք մարաշ, 2013 թ., 131 000 կմ, բենզին

դիլեր

$ 31 000

Lexus LS, 4,6 լ, լիաքարշ, 2013 թ.

արաբկիր, 2013 թ., 113 000 կմ, բենզին

դիլեր

$ 55 000

Toyota Land Cruiser Prado, 4,0 լ, լիաքարշ, 2017 թ.

Կենտրոն, 2017 թ., 115,000 կմ, Բենզին

$19,000

Kia Sorento, 3. 3 լ, լիաքար1շ, լի06աքար1շ,Հ1շ.

Նորք Մարաշ, 2016 թ., 100,000 կմ, Բենզին

$ 6 200

VAZ (LADA) 2121 NIVA, 1,7 լ, լիաքարշ, 2010 թ.,

ևան, 2010 թ., 234 000 կմ, բենզին

$ 3 600

Vaz (LADA) 2107, 1,7 լ, 2011 թ1100

Vaz (LADA) 2107, 1,7 լ, 2011 թ, 2011 г. թ11 $ 6003

. .

Ստեփանավան, 2011 թ., 58,000 կմ, Բենզին

$13,000

Dodge Journey, 2.4 լ, 2017 թ.

Куп, 2017 г., 100,000 тенге, Բենզին

$7,000

Chevrolet Cruze, 1.4 լ, 2017 г.

Շենգավիթ, 2017 թ., 91,000 կմ, Բենզին

$55,000

Tesla Model 3, էլեկտրական, լիաքարշ, 2021 թ.

կենտրոն, 2021 թ., 50 300 կմ, էլեկտրական

դիլեր

$ 17 300

Nissan Rogue, 2,5 լ, լիաքարշ, 2016 թ.

աբովյան, 2016 թ., 61 000 մղոն, բենզին

1 700 000 ֏

Mercedes-Benz 190, 2,3 լ, 1990 թ., Գազ

ապարան, 1990 թ., 290 000 կմ,

$ 6000

Mercedes-Mercedes-Mercedes. Benz C-Class, 3.2 լ, 1997 г.в., գազ

Ապարան, 1997 г., 290,000 կմ, Բենզին

Դիլեր

$10,000

Jaguar XJ, 3.2 լ, 1997 թ.

դավիթաշեն, 1997 թ., 260 000 կմ, բենզին

$ 3 400

Mercedes-Benz C-Class, 2,2 լ, 1995 թ.,

նոր նորք, 1995 թ., 300000 կմ, բենզին

$ 6000

9 0002 9 0002

.. Vaz (Lada) 2121 (4×4), 1,7 լ, լիաքարշ, 2006 թ., Գազ

էջմիածին, 2006 թ., 200 000 կմ, բենզին

$ 29 500

Bentley Continental GT կուպե, 6,0 լ, լիաքարշ, 2004 թ.

Կենտրոն, 2004 թ., 71,000 կմ, Բենզին

$17,000

Honda Accord, 1.5 լ, 2019 թ.

ճանապարհին, 2019 թ., 29 500 մղոն, բենզին

դիլեր

$ 24 000

Lexus RX, 3,5 լ, լիաքարշ, 2013 թ.

մալաթիա եբա եբա, 2013 թ., 119 000 մղոն, բենզին

$ 5000

Nissan Murano, 3,5 լ, 2003 թ. ,

արմավիր, 2003 թ., 173000 մղոն, բենզին

դիլեր

$ 47000. 47000. 47000. 47000

002 9000 2

929292929292929292929292929292. Камри, 2.5 լ, 2021 թ.

ԱՄՆ, 2021 թ., 13,276 մղոն, Բենզին

Դիլեր

$40,500

Toyota Camry, 2.5 լ, 2021 թ.

մալաթիա եբա եբա եբա, 2021 թ., 18 000 մղոն, բենզին

$ 12,100

Honda Elysion, 2,4 լ, 2007 թ.,

աշտարակ, 2007 թ., 181 000 կմ

$ 50009 0002

1.5 լ, 2006 թ., գազ

Կենտրոն, 2006 թ., 17,200 կմ, Բենզին

$36,500

20002 Toyota Camry, 2.2.5

Ավան, 2021 թ., 9413 մղոն, Բենզին

15 100 $

Honda Accord, 1.5 լ, 2018 թ.

աշտարակ, 2018 թ., 49 068 մղոն, բենզին

$ 14,400

Toyota Voxy, 2,0 լ, 2009 թ.,

կենտրոն, 2009 թ., 175 000 կմ, բենզին

$ 15 000

Acnoca , 2018 год.

Աշտարակ, 2018 թ., 49,000 կմ, Բենզին

$3,900

ВАЗ (Lada) 2107, 1.7 լ, 2011 թ.

Վանաձոր, 2011 г., 49,000 կմ, Բենզին

$15,300

Nissan Rogue, 2.5 լ, լիաքարշ, 20.

Էրեբունի, 2017 թ., 85,000 մղոն, Բենզին

$6,000

Volkswagen Transporter, 2.4 լ, դզեթ, 19.

Գյումրի, 1999 թ., 300,000 կմ, Դիզել

$14,500

Hyundai Elantra, 2.0 լ, 2016 թ.

մալաթիա եբա եբա, 2016 թ., 130 000 մղոն, բենզին

$ 8,400

VAZ (LADA) 2121 NIVA, 1,7 լ, լիաքարշ, 2016 թ., Գազ

$4,200

Volkswagen Golf հետչբեք, 2.0 լ, 2001 թ., գազ

արտաշատ, 2001 թ., 284 000 կմ, բենզին

$ 9 500

Mazda CX-9, 3,5 լ, 2007 թ., Գազ

արտաշատ, 2007 թ., 189 000 կմ,

$ 11000

9000

Mercedes-Ben-benz-Ben C-Класс, 3.0 լ, լիաքարշ, 2011 թ.

աջափնյակ, 2011 թ., 226 000 կմ, բենզին

$ 3000

VAZ (LADA) 2107, 1,7 լ, 2007 թ., Գազ

գեղանի, 2007 թ., 130 000 կմ,

$ 25 2009

.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *