Уаз 4178: Двигатель УМЗ 4178 на УАЗ (А-92, 82 л.с.)

Карбюратор 4178 -» ДААЗ» без переходника двиг. УМЗ-4178

Общие
ПроизводительРоссия
Артикул производителя4178-1107010-00
Страна производстваРоссия
Гарантия производителя6 месяцев
ТипКарбюратор

Магазин «Внедорожник 73» предлагает для своих покупателей удобные формы оплаты.


Банковская карта

Для выбора оплаты товара с помощью банковской карты на соответствующей странице сайта необходимо нажать кнопку «Оплата банковской картой». Оплата происходит через авторизационный сервер процессингового центра Банка с использованием Банковских кредитных карт разрешенных на территории РФ.


Банковский счет

Оплата заказа производится на основании выставленного банковского счета. Счет может быть оплачен в любом банке.


Перевод с карты на карту

Оплате производится переводом денежных средств с карты покупателя на карту продавца.

Магазин «Внедорожник 73» предлагает для своих покупателей быструю доставку по регионам России и странам СНГ.

Курьерская служба «СДЭК»

Получение заказа в пунктах выдачи заказов курьерской службы «СДЭК» доступно более чем в 270 городах.
Время и дни работы пунктов выдачи указаны на сайте СДЭК: http://cdek.ru/contacts.html.
При получении заказа необходимо предъявить документ, удостоверяющий личность получателя.
Плата за доставку взимается ТК «СДЭК» дополнительно при получении заказа в пункте выдачи или курьером.

Транспортные компании «ПЭК», «Байкал Сервис», «КИТ» и др.

При доставке в регионы, мы активно сотрудничаем с ведущими российскими перевозчиками и поэтому имеем возможность отправлять грузы в любую точку России и страны СНГ.
Мы бесплатно доставляем заказ до терминала транспортной компании.
Оплата доставки транспортной компании производиться в офисе транспортной компании при получении заказа.

«Почта России»

Стоимость доставки рассчитывается по тарифам компании «Почта России» и доступна на сайте http://pochta.ru.
Оплата услуг доставки «Почтой России» происходит в момент получения заказа в почтовом отделении.
Существуют ограничения по товарам отправляемым «Почтой России», ознакомиться с ними вы сможете сайте Почты.

Самовывоз

Забрать заказ самостоятельно из пунктов выдачи компании транспортом покупателя возможно в рабочие дни — с понедельника по пятницу.
При себе необходимо иметь документ, удостоверяющий личность получателя.
Пункт самовывоза: г. УЛЬЯНОВСК, МОСКОВСКОЕ ШОССЕ, Д .28 А

  Написать отзыв

Карбюратор ДААЗ-4178: ezibekiweko lobuchwepheshe kanye ukulungiswa

Это isivele iyasebenza ku izimoto kakhulu likaphethiloli imnyaka engaphezu kuka-100 ubudala карбюратор. Ukusebenza kwale divayisi siqukethe ekulungiseleleni nenye emoyeni nophethiloli evala ewa ekamelweni amandla omlilo. Карбюратор Cabanga indlela DAAZ-4178, wazi izici zayo futhi ufunde ukuze alawule umsebenzi walo.

ДААЗ нгоба УАЗ фути «иВолга»

Банинги УАЗ абаникази имото канье «иВолга» нге 402-м мотор карбюраторы банеситаказело незиндаба укухэтва изимото забо. Ума ахлазийе йонке изиксазулуло эхона эмакете, кунгконо кахулу укуба лези изинджини кудивайиси офанеле кусукела Дмитров иситшало экухланганисвени.

abashayeli Карбюратор ДААЗ-4178 байе бабхека умфузисело этандва кахулу. Это ikuvumela kakhulu ngcono injini Dynamics, kanye lesifanele kulungiselelwa kuholela ekwehleni бензин.

карбюратор kudivayisi

Lezi amayunithi zenzelwe ukulungiswa eliphezulu топливо ingxube. Khona-ke, iyunithi ubalungisa ekamelweni amandla omlilo. Isilinganiso ukuxuba kukaphethiloli ngokulingana ngqo emoyeni ukuthi sidlula kudivayisi.

Umugqa 4178 kuyinto ezimbili-камера эмульсия изинхлело. Ngokuvamile, линия wonke, futhi carb-DAAZ 4178-1107010-30 kuhlanganise, имеет kudivayisi efanayo. Карбюраторы Lezi eyalo ubuchwepheshe ngempumelelo kanye efakazelwe. Kukhona kungenziwa kuphawulwe khona ezilinganiselayo iflothi ekamelweni uhlelo ngokulandelana kokuvula valve kanye nobunye ubuchwepheshe.

Idivayisi libuthene ezakhini eziyinhloko ejwayelekile emincane nemikhulu, futhi akahlukile kwezinye imiklamo. Я карбюратор яхива главное изабело есицшени, холостого хода, ушинтшо изинхлело, фута, фути ЭПХ эконостата.

Карбюратор ДААЗ-4178 — ezibekiweko lobuchwepheshe

Cabanga ngenjongo zesimiso ngasinye ezimisweni ezinkulu zenhlangano. Le modeli wakhethwa abashayeli abaningi. Amamodeli nge Inkomba 30 no-40 Сайт «iVolga» фути УАЗ. Abanikazi yalezi zimoto kahle aphendule mishini. Sinenkosi ongakhetha olunzulu ukuze ngokwezifiso, kanye cishe беспроблемный.

Главное ухлело дозирование

Lolu hlelo kuhloswe ngalo ukuba unikeze lemali edingekayo топливо ingxube izindlela ezahlukene ukusebenza мотор. Это uyakwazi ukusebenza zonke izindlela ngaphandle на холостом ходу. Ngokwesibonelo, ngo-medium injini umthwalo uhlelo измерения kufanele ahlinzeke abampofu топлива ingxube Ukwakheka njalo.

Uma sicabangela idivayisi elula карбюратор, bese ukubheka lokho имеет карбюратор DAAZ-4178 esifakiwe, khona-ke isakhiwo elula, njengoba kuvula valve mpintsha, emoyeni ngokusebenzisa диффузор siphela kancane kuka топливо wachitha we nebulungena ekamelweni. нгалейо ндлела ингксубе луфиньелеле эзингени элифезулу. Ukuze uvimbele futhi ingxube ocebile, onjiniyela iye yasiza isinxephezelo isilinganiso ingxube uphethiloli nge air isilinganiso. Inombolo ivolumu emoyeni kungase kushintshwe besebenzisa mpintsha. Я карбюратор lokubolekwa enjalo isinxephezelo izinqubo ulungiselele uhlelo.

onobuhle Eziningi zalezi izinqubo DAAZ yokukhokha uphethiloli ingxube egijima ngokusebenzisa ukubopha womoya. Ngakho, nophethiloli ingena bese olufuthwe hhayi esuka egumbini iflothi futhi эмульсия isiteshi ekethekile. Лена тюбик эхетекиле. Трубка Изиндонга, кухона изимбобо эхетекиле зобухвефеше. Isiza esidayisa emoyeni, eza phezu umlomo wombhobho. Laphaya, esiteshini esifanele, kukhona inqubo ukuxuba, futhi ingxube ngokwako kungase uphume la izimbobo zobuchwepheshe.

Njengoba mpintsha ivuleka, ukwanda уборщик nomthamo ingxube. Futhi, nekwandzisa umtsamo топлива edabula Imibhobho esemzimbeni, kanye nenani воздуха. Inani umoya ezilinganiselwe ngokuphelele yenqwaba nophethiloli. Lokhu kuqinisekisa isinxephezelo.

Укухулума кафушане, ле ГДС кудала зонке изимо нгоба мотор укусебенза нгесикхати онгафакеме, афакати нендаво канье окусезингени элифезулу имитвало фути изиндлела. Лоху карбюратор ДААЗ-4178-1107010-30 иникеза амандла мотор нокузинза вокусебенза кузо зонке изимо йокусебенза кунгензека.

Design kanye nokusebenza CXX

Ukuze imoto на холостом ходу на линии mibhikisho ongaphakeme kudinga kuphela nomqulu omncane kakhulu ingxube. Ezimweni ezinjalo, kukhona mpintsha avaliwe ngokugcwele. Kodwa izinga очиститель ку диффузор azanele ukusebenzisa GDS.

Есть масло карбюратора ДААЗ-4178-30 и исахово упало на холостом ходу. abangababi bemisebenzi yaso — isilungiselela ingxube enjalo, okuyinto livumela Operation esitebeleni of injini lapho valve ivaliwe ngokuphelele.

Iziteshi izinhlelo sihlanganise binda ingaphakathi esikhethekile engxenyeni engenhla futhi amakhamera. Lapho injini esebenza ngesivinini на холостом ходу, очиститель клапана ngaphansi sezingeni eliphezulu wadala. Lapho umphumela wawo топлива ogeleza usuka esiteshini ukuthi эмульсия e amabili ohlelweni siteshi. Isilinganiso uphethiloli emoyeni и ingxube incike amakhono Jets.

Khona-ke ingxube is kwehliselwe индукторы lapho ke exutshwe emoyeni. Ngenxa yale njongo, Kunegebe zobuchwepheshe phakathi ichopho futhi izindonga ekamelweni. Leli gebe kungase kushintshwe ngu nesikulufu, okuyinto ogibele isigwedlo mpintsha. Le mali isikulufa, это kwenziwe nge ukulungiswa we umshini emotweni lapho kuhlanganiswa khona umoya nomusi kaphethiloli DAAZ-4178-1107010.

Иномболо ингксубе окудлула иситеши исихала задросельное кунгасе кушинтшве эсебензиса незикулуфи обухетекиле умломо вомбхобхо ойиндилинга. Lokhu ukulungiswa isikulufa unesibopho izinga ingxube. Ума укупотха ке, лохо кукунчиписа нгокупхавулекайо укудлека эсигабени иситеши эсипхамбанвени.

Lapho mpintsha ivulekile ngaphezulu ngokushelela, kuyilapho kakhulu ukukhulisa inani emoyeni, kodwa inani uphethiloli ayiguquki njengoba kwakunjalo. HDS namanje Asingeni inqubo ngenxa yokuntuleka разбавления. Waba yini umphumela walesi — ingxube iphilile cwilisa в операции injini.

Ukuze inguquko abushelezi yokumisa naphakathi emsebenzini карбюратор DAAZ 4178-1107010-40-ifakwe uhlelo olukhethekile inguquko. Это ухума изитеши захо ТВ обхекене на холостом ходу. Kukhona ukuvulwa ehethekile, okuyinto yakhelwe ngendlela ukuthi ngemva kuvulwa клапан попадает в зону разрежения esiphezulu. Lesi siteshi futhi ondla ngayo ingxube kancane ekamelweni. Ngenxa lolu shintsho olwenzeka isigubhukane phakathi izindlela okusebenza motor akukho.

Нгезинье луто, лапо демпфер иваливе нгокугцвеле, кухона квалохо умоя укузе ингксубе. Ukwakheka inxephezelwa ngenxa yokubakhona Jets. Uma qinisa винт ophethe inani ingxube ке клапан liyavuleka. Ukwandisa igebe phakathi kwegumbi valve kunciphe inani emoyeni. Nokho, okwandisa коленвала linemibhikisho. Ума винт Uzithukululile, imvamisa incipha. На идивайиси эзифана карбюратор ДААЗ-4178, укулунгиса вензива лигиджима нгезикулуфо укулунгиса.

namafutha futha

GDS карбюратор iklanyelwe ukunikeza ukusebenza elingenazinkinga kuphela inqubo abushelelezi kokuvula демпфер. Uma ulivula ngaphezulu ngqo, ohlelweni lwezemfundo iphazamisekile. Дизайн Kukhona futha ehethekile ukuze ugweme ukuhluleka esikhathini. Это ikuvumela yokucebisa okwesikhashana ingxube топлива lapho mpintsha ivulekile ngokucijile.

ukuziqalela

Ngesikhathi kuqalwa injini коленчатый вал uzungeza ngesivinini aphansi. Нго ingcindezi ekamelweni itheku ngokwanele ongaphakeme отрицательный, kanye nophethiloli iyasha kabi kakhulu kule nqubo. Futhi, uma injini kubanda, nophethiloli evala kuthiwa wafingqa esiqeshini eyanele.

Ukuze wenze uhlelo sokuqala uzinze, kubalulekile ukuthi карбюратор DAAZ-4178-40 ekulungiseleleni ingxube acebile. Ngakho, avaliwe emoyeni увлажнитель bese язычок mpintsha.

Ukuze lula inqubo kokuqala мотор, ле карбюраторы anemisila ukuziqalela ehethekile. Ngokwe-Umgomo мы операции iyona демпфер emoyeni, kanye idivayisi othomathikhi esivula ke.

Ekonostat

Le divayisi yakhelwe ukusebenza ngesikhathi imithwalo esiphezulu ku eminye ekucebiseni ingxube. Распылитель Lokhu, okuyinto efakwe phezulu ekamelweni kuhlangana. Okohelekayo ihlinzekwa esiteshini ekonostat, lapho uphethiloli jet ifakiwe.

Исимо Амандла Экономайзер

Укузе окухифа эсифезулу амандла инджини, ингсубе кумеле басебе кахулу.

Ukuze silungiselele ke, lo карбюратор DAAZ-4178-1107010, kanye nazo zonke ezinye onobuhle sezifakelwe экономайзер okuthiwa. Le nqubo yenza ukuba ahlinzeke isamba esengeziwe sika-fuel ngokufaka распылитель. Главный топливный жиклер Kodwa ngesikhathi esifanayo ke aluphumeleli ngokusebenzisa. Укузе кусебензе экономайзер исебензиса привод охетекиле.

Карбюратор ДААЗ-4178 УАЗ

Lo mklamo kuba yinkimbinkimbi, kunokusebenza ifektri le umshini emotweni lapho kuhlanganiswa khona umoya nomusi kaphethiloli. Libuye libe ezimbili ekamelweni эмульсионно-ухлопный карбюратор. Это libhekene khona i okuthuthukisiwe ezilinganiselayo iflothi ekamelweni. Ukuze ingxube ibe nekhwalithi ephezulu, abaklami abaningi Badale isiteshi swirler ezithukisiwe.

работа esitebeleni двигателя ekuqaleni-up kanye umthwalo lapha kwenza HDS. Advanced CXX isekela injini Operation uzinze ngesikhathi esincane isivinini kungenzeka мы коленчатый вал. Лоху карбюратор ДААЗ-4178-1107010-40 ivumela inguquko buselelezi kusuka kokungenzi lutho ukulayisha.

ukufakwa

Ukuze ngesandla usethe le isakhiwo UAZ, iyiphi sibuyekeze kuyinkimbinkimbi kuyodingeka. Нохо, isidingo ukufakwa pad mkhulu kusukela 126 карбюратор th. Ума nikwenza umkhuba ukufeza ukufakwa ngaphandle egijima ke kunobungozi ukuphula idrayivu futha.

обандаё

Индлела укуфака карбюратор ДААЗ-4178-1107010 на УАЗ? Ukuze uqale, uzodinga ahlukanisa lemifanekiso air izindlu. Khona-ke kudivayisi abasebenzi iyasuswa. Ukuze wenze lokhu, uyasikrufulula stud kusukela kwesigubhu futhi esikhundleni sawo abasaqala ukufunda ngaye futhi tintsatfu letimfisha. клапан Электрический ayasuswa futhi endaweni efakwe edluliselwe ukushintsha yabo. Kwalandela inkosikazi engumakhelwane nayo карбюратор entsha esikhundleni esidala. Нгапхамби квалохо, кумеле кинисека укубека подушечки эзимбили. Manje inyunyana iyadingeka ukuxhuma nokusatshalaliswa фитинг nge шланг. Khona-ke sekuyisikhathi ukuya ukufakwa kokungenzi lutho ukulawula экономайзер весифунда.

Futhi isigaba lokugcina ukulungiswa Карбюратор ДААЗ-4178-1107010. Нгахо, нгосизо незикулуфи эхетекиле ингафиньелела элилунгиле инджини укусебенза.

Kanjani ukulungisa umsebenzi карбюратор?

Накуба е дизайн ДААЗ-4178 kuyinto kancane yehluke kwezinye amamodeli we Dmitrov isitshalo, ukulungiswa, akekho ngeke kube nzima.

Ukuze ulungise umsebenzi карбюратор, udinga ukusebenzisa ngezikulufo ukulungisa, banesibopho izinga ingxube топливо kanye nobungako. Ngakho ungalungisa isivinini injini bangenzi lutho. Ngokuvamile izindlela kokungenzi lutho akusazinzile, futhi imoto ngeke uhambe ngaphandle kulungiselelwa efanele.

Укулунгиса индлела

Сабэ улунгиса карбюратора ДААЗ-4178. Inqubo Samandla kuyinto a izinyathelo ezilula ezimbalwa. Okokuqala, udinga i-powerplant ezinhle efudumele. Intulo obhekene izinga ingxube ku карбюратор, kumelwe kususwe cishe ngokuphelele, bese qinisa cishe 2.5 ematfuba.

Intulo, inkokhiso ubuningi ingxube fuel liyadingeka ukuze adalule isivinini. Ukuze wenze lokhu, винт vula nje ijubane alikho oda 850-950. Кхона нгосизо окуфанайо изинга нгезикулуфо утхоле ижубане элифезулу кахулу, нгахо-ке эзинье исикулуфа нгокулунгиса нгибуйе 900 нгомзузу. Lezi zenzo uphindwe nje izinga ukujikeleza винт kuzokhulisa ijubane коленчатый вал.

Ума ижубане укуджикелеза икала укуба уве, вена-ке укутхола ушинтшо кусука осебиле укуба ненье мафутха. Singagcina ngokubu-qinisa винт zekhwalithi bakushiye ngaleso sikhathi.

Manje awusenakuqhubeka uthinte карбюратор ДААЗ-4178. Укулунгиса пхезу. Кодва лоху кунджало, ума абукали нгокучиндезела пхезу намафута апхума нгезивинини эсифезулу бангензи луто квакуинто эвамиле. Ума kungenjalo, khona-ке udinga kancane ujike винт zekhwalithi.

Ngakho, senza ukuthi yimuphi ine Карбюратор DAAZ-4178 Ukucaciswa.

Moottori UAZ 469 — Tee-se-itse auton korjaus

Sisältö

  • Tekniset tiedot
  • UAZ-451MI
  • UAZ-4178
  • ZMZ-4021.10
  • Palvelu
  • viritystä
  • Johtopäätös
  • УАЗ 469 — auto kehitettiin Neuvostoliiton armeijalle ja sitä käytettiin pääasiassa komentohenkilöstön huoltoon ja kuljettamiseen. Neuvostoliiton jälkeisessä tilassa tämä ajoneuvo on melko yleinen, ja IVY-maiden armeijassa tätä autoa käytetään edelleen aktiivisesti iästä huolimatta.

    Teknisettieot

    УАЗ 469 -ajoneuvoihin asennettiin 451MI-moottori, joka oli monella tapaa samanlainen kuin Волговский ЗМЗ 402. УАЗ 469 -moottori korvasi vanhentuneen ГАЗ-69:n modernisoituna ajoneuvona. Kehityksen aikana monet suunnitteluominaisuudet otettiin GAZ-21:stä ja GAZ-24:stä. УАЗ 31512.0003

    UAZ-451MI

    Nimi Ominaisuuden kuvaus Malli 451MI Tyyppi Kaasutin Sylinterien lukumäärä 4 Venttiilien lukumäärä kahdeksan Äänenvoimakkuus 2,5 litraa (2445 cc) Sylinterin halkaisija 92 mm Tehoa 75 hv Ravitsemus Kaasutin K-129V Kulutus 16 litraa 100 kilometrillä Puristussuhde 6.7 Resurssi 150 tuhatta km Öljyt, jotka valuvat Mineraali tai puolisynteettinen

    UAZ-4178

    Nimi Ominaisuuden kuvaus Malli UMP 4178 Tyyppi Kaasutin Sylinterien lukumäärä 4 Venttiilien lukumäärä kahdeksan Äänenvoimakkuus 2,5 litraa (2450 cc) Sylinterin halkaisija 92 mm Moottorin teho 92 hv Kulutus 15,5 litraa 100 kilometrillä Resurssi 150+ tuhatta km

    ZMZ-4021.10

    Nimi Ominaisuuden kuvaus Malli ZMZ 4021.10 Tyyppi Kaasutin Sylinterien lukumäärä 4 Venttiilien lukumäärä kahdeksan Äänenvoimakkuus 2,5 litraa (2450 cc) Sylinterin halkaisija 92 мм Tehoa 95 hv Econormit Euro-0 alkaen Kulutus 15,5 литров 100 километров Polttomoottorissa olevan öljyn määrä 5,6 литров Resurssi 250+ тысяч километров Öljyt, jotka valuvat 5W-30, 5W-40, 10W-30, 10W-30, 10W-30, 10W-30, 10W-30, 10 15W-40

    Palvelu

    УАЗ 469:n voimayksikön huolto suoritetaan vakiojärjestelmän mukaisesti. Huoltoväli on siis 15 000 км ensimmäiseen huoltoon asti. Moottorin palauttamisen jälkeen on suositeltaa suorittaa huolto 10-12 tuhannen kilometrin välein moottorin resurssien säästämiseksi.

    Huollon aikana vaihdetaan moottoriöljy ja öljynsuodatin. Joten periaatteessa autoilijat haluavat kaataa mineraaliöljyä tai halpaa puolisynteettistä öljyä moottoriin. Lisäksi, jos otat kivennäisvettä, se joutuu tehoyksikköön, joka ei ole parasta laatua.

    Jokainen sekunti UAZ-moottorille on monimutkainen kulutustarvikkeiden vaihto. Siinä ajoneuvon omistajan on suoritettava seuraavat tekniset työt:

    • Vaihda öljyt ja suodatinelementti.
    • Polttoainessuodattimen vaihto.
    • Kaasuttimen puhdistus.
    • Ilmansuodatinelementin vaihto.
    • Sytytystulppien tarkistus.
    • Venttiilimekanismin säätö.
    • Tarkistetaan tiivisteet vikojen varalta.

    виритьста

    УАЗ 469 — moottorin viritys, jonka tilavuus на 2,5 литра, аналогичный ЗМЗ 402:n valmistaman moottorin kanssa.

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *