распиновка Микас 7.1
Ремонт
распиновка Микас 7.1Для чего нужно знать распиновку.
Диагностика инжекторного двигателя начинается в основном в считывании кодов ошибок из оперативной памяти контроллера. Большинство диагностов, я говорю только о тех с кем приходилось общаться, руководствуясь данными ошибками, меняют датчик и если это не помогало, просто отправляют к электрику, ссылаясь на неисправность проводки. Таких диагностов стоит обходить стороной, а если Вы сами занимаетесь диагностикой, то не подражайте им.
В действительности проверить исправность проводки достаточно просто если есть распиновка Микас 7.1 (назначение выводов) разъёма контроллера и имея мультиметр . В крайнем случае, можно использовать контрольную ламу, но это не совсем удобно.
Как найти неисправность самостоятельно можно найти в статье «Диагностика 406 двигателя» выбрав соответствующую неисправность.
Таблица номера вывода и с чем он соединён (распиновка Микас 7.1).
№ | Микас 7.![]() | Микас 7.6 |
1 | Катушки зажигания 1, 4 | Катушка зажигания «А» |
2 | Заземление блока управления | не используется |
3 | Реле бензонасоса. | Реле бензонасоса |
4 | Регулятор дополнительного воздуха, цепь 1 | Регулятор дополнительного воздуха (РДВ), цепь А |
5 | Клапан продувки адсорбера. | не используется |
6 | Входной сигнал с датчика массового расхода воздуха «-« | Реле вентилятора радиатора |
7 | Входной сигнал с датчика массового расхода воздуха «+» | Датчик Абсолютного Давления (ДАДТ) (+) |
8 | Вход. Датчик фазы «+» | не используется |
9 | Датчик скорости «+» | Датчик скорости |
10 | Датчик кислорода 1 «-« | Масса датчика кислорода |
11 | Входной сигнал с датчика детонации «+» | Датчик детонации (ДД) |
12 | Питание датчика положения дроссельной заслонки | Датчик Абсолютного Давления (ДАДТ) (-) |
13 | L — линия диагностики | L — линия диагностики (L-Line) |
14 | Заземление блока управления | Общий силовой |
15 | Формирователь ФВН1 | Нагреватель Датчика Кислорода |
16 | Форсунка 2 | Форсунка 2 |
17 | Форсунка 1 | не используется |
18 | Клемма 30 аккумулятора + 12 В | Клемма 30 аккумулятора + 12 В |
19 | Общий силовой | Общий силовой |
20 | Катушки зажигания 2, 3 | Катушка зажигания «В» |
21 | Формирователь ФВН3 | Регулятор дополнительного воздуха (РДВ), цепь С |
22 | Лампа диагностики | Лампа диагностики |
23 | Клапан рециркуляции | Форсунка 1 |
24 | Общий провод зажигания | Общий провод зажигания |
25 | Реле кондиционера | не используется |
26 | Регулятор дополнительного воздуха, цепь 2 | Регулятор дополнительного воздуха, цепь В |
27 | Замок зажигания, клемма 15 | Замок зажигания, клемма 15 |
28 | Датчик кислорода 1 «+» | Вход Датчик Кислорода |
29 | Формирователь ФВН2 | Регулятор дополнительного воздуха (РДВ), цепь D |
30 | Общий датчиков | Общий провод датчиков |
31 | Канал управления прожигом датчика массового расхода воздуха | не используется |
32 | Датчик расхода топлива | не используется |
33 | Реле вторичного воздуха | Нагреватель Датчика Кислорода |
34 | Форсунка 4 | Форсунка 4 |
35 | Форсунка 3 | Форсунка 3 |
36 | Вход.![]() | не используется |
37 | Вход+12В после главного реле | +12В после главного реле |
38 | Сигнал ПБС | не используется |
39 | Датчик кислорода 2 «-« | не используется |
40 | Запрос кондиционера | не используется |
41 | Датчик детонации 2 «+» | не используется |
42 | Разрешение программирования блока | не используется |
43 | Выход, логический. Сигнал на тахометр | не используется |
44 | Вход. Датчик температуры воздуха на впуске «+» | Датчик Температуры Воздуха на впуске (ДАДТ) |
45 | Вход. Датчик температуры охлаждающей жидкости «+» | Датчик температуры охлаждающей жидкости (ДТОЖ) |
46 | Главное реле | Главное реле |
47 | Питание датчика давления | Разрешение программирования блока |
48 | Датчик частоты «-« | Датчик частоты (ДПКВ) «-« |
49 | Датчик частоты «+» | Датчик частоты (ДПКВ) «+» |
50 | Датчик давления «+» | не используется |
51 | Диагностика ФВН | не используется |
52 | Формирователь ФВН4 | Потенциометр регулировки СО (RCO) |
53 | Датчик положения дроссельной заслонки.![]() | Датчик Положения Дроссельной Заслонки (ДПДЗ) |
54 | Датчик положения клапана рециркуляции | не используется |
55 | К — линия диагностики | К — линия диагностики (K-Line) |
ДМРВ и другие датчики системы управления двигателем ЗМЗ (406 и прочих моторов) » Авто центр ру
Двигателем ЗМЗ производства Заволжского моторного завода оснащаются автомобили Газель и Волга. Силовые агрегаты такого типа оснащаются множеством различных датчиков и контроллеров, о предназначении которых должен знать каждый автовладелец. Что представляет собой ДМРВ, ДТОЖ, ДПКВ и другие регуляторы на ЗМЗ 406, вы можете узнать из этого материала.
ДМРВ
Нитевой или пленочный датчик массового расхода воздуха на движках ЗМЗ 402, ЗМЗ 405, ЗМЗ 409 фиксируются на одной стороне к дросселю, а на другой — к воздушному фильтрующему элементу. Крепится он с использованием резиновых шлангов и фиксаторов. Предназначение элемента заключается в определении массы воздушного потока, который засасывается мотором. К колодке проводов ЭБУ устройство подсоединяется благодаря специальной контактной розетке. В зависимости от модели силового агрегата, на компоненте может располагаться специальный потенциометр, необходимый для регулировки содержания СО.
Давления масла
Контроллер давления масла ЗМЗ представляет собой устройство, предназначенное для преобразования механического усилия в импульс. Этот импульс может иметь разное напряжение. После того, как блок управления расшифрует сигнал, он сможет узнать о точном давлении жидкости в системе. Как известно, подача расходного материала на трущиеся элементы ДВС производится разными методами.
Место монтажа регулятора давления моторной жидкости
Если уровень давления снижается, это может свидетельствовать о недостатке уровня расходного материала в системе. Значительно реже это говорит о том, что вышел из строя масляный насос. В этом случае трение между элементами и узлами силового агрегата будет увеличиваться, соответственно, это приведет к повышенному износу компонентов. А иногда это даже может стать причиной их заклинивания. Если датчик давления масла выходит из строя, его необходимо максимально быстро заменить.
Температуры воздуха
Температурный контроллер устанавливается на ресивере мотора, его соединение должно быть герметичным. Это устройство обеспечивает контроль теплового состояния агрегата. В некоторых случаях симптомы неисправности данного элемента могут быть устранены путем обеспечения более лучшей герметичности соединения.
По своему устройству этот контроллер представляет собой стабилитрон (полупроводниковый). Его питание осуществляется от 5 вольт, поэтому девайс подключается к блоку управления (автор видео — Будни Газелиста).
ДТОЖ
ДТОЖ или датчик температуры охлаждающей жидкости монтируется на корпусе термостата. Устройство должно быть подключено наиболее герметично, поэтому для более качественного соединения используется герметик. Предназначение элемента заключается в контролировании теплового состояния силового агрегата.
Регулятор температуры охлаждения двигателя являет собой полупроводниковый стабилитрон, имеющий функцию обратного включения и питающийся от ЭБУ. Если девайс выйдет из строя, вероятнее всего, на приборной панели будет демонстрироваться неправильная температура мотора.
ДПДЗ
Датчик положения дроссельной заслонки монтируется непосредственно на дросселе, сверху, фиксируется этот элемент к узлу при помощи двух специальных болтов. Поскольку сама ось дросселя оснащена так называемой лыской, при монтаже контроллера ее необходимо будет совместить со шлицем на зажиме оси элемента. Чтобы соединение компонентов было наиболее плотным, дополнительно используется прорезиненный уплотнитель (автор видео о замене устройства — канал Igor48355).
Что касается предназначения ДПДЗ, то контроллер дроссельной заслонки ЗМЗ предназначен для выявления темпов и степени открытия дросселя. Сам по себе ДПДЦ — это обычный потенциометр с токосъемником, который перемещается по обозначенному радиусу так называемого токопроводящего сектора. Этот радиус составляет от 0 до 100 градусов.
Уровень выходного сопротивления девайса может меняться с учетом того, насколько сильно открыт дроссель. Что касается электропитания, то питается регулятор при помощи кабеля, подключенного к блоку управления. Непосредственно само подключение контроллера к колодке проводов осуществляется при помощи специального трехконтактного разъема с фиксатором. Если регулятор выходит из строя, вам необходимо просто отсоединить крепление и отключить проводку, после чего произвести замену.
Детонации
Запрос вернул пустой результат.
Детонация представляет собой несанкционированное возгорание топливовоздушной смеси в цилиндрах силового агрегата. Если мотор долгое время работает в таком режиме, это может привести к большим вибрациям, а также высоким нагрузкам на компоненты ДВС. В конечном итоге это способствует более ускоренному износу частей мотора, в частности, речь идет о поршнях агрегата, прокладке ГБЦ, кольцах и т.д. Моторный датчик детонации монтируется с правой части БЦ, сам по себе — это пьезоэлектрический регулятор.
Основными составными частями устройства считаются кварцевый пьезовый компонент, а также инерционная масса. Когда ДВС работает, многие его компоненты вибрируют. Из-за детонации в системе образуются более высокие вибрации, в результате чего в силовом агрегате резко возрастают амплитуды напряжения электрических импульсов. Сами же импульсы передаются на ЭБУ.
В соответствии с полученными сигналами от контроллера, ЭБУ осуществляется корректировку угла опережения зажигания до того момента, пока детонация не прекратится. Если ломается сам элемент или одна из электроцепей, ЭБУ сообщит об этом автовладельцу посредством светового индикатора на приборной панели.
Коленвала
Датчик коленвала ил ДПКВ представляет собой устройство индуктивного типа, он монтируется в передней части мотора, с правой стороны, внизу. ДПКВ работает вместе с валом синхронизации, оснащенным 60 зубчиками, 2 из которых заранее удалены. Эти два зубца отсутствуют не зря — их положение соответствует верхней мертвой точке 1 либо 4 цилиндров ДВС. Предназначение ДПКВ заключается в синхронизации фаз управления электрическими механизмами системы с фазами ГРМ. Регулятор выполняет разметку каждого оборота коленвала, благодаря чем ЭБУ рассчитывает фазы впрыска, а также углы опережения зажигания.
Оптимальный люфт между торцевой частью контроллера, а также зубчиком диска синхронизации, составляет около 0.5-1.2 мм. Сам элемент питается от блока управления и подсоединен к нему проводом при помощи трехконтактного разъема.
Извините, в настоящее время нет доступных опросов.
Видео «Как демонтировать температурный регулятор своими руками»
Подробная инструкция по замене ДТОЖ в автомобиле Газель в домашних условиях представлена на видео ниже (автор ролика — канал Иван Мельников).
Датчик коленвала ВАЗ 2110 — AvtoTachki
He aha ka датчик положения коленвала ma ka ваза
Hoʻokomoʻia ka датчик коленвала впускной ваз 2110 ma kahi kokoke i kahi disk kūikawā i loaʻa pū me ka шкив привода коленчатый вал. Kapa ‘ia kahi disk kūikawā он осваивает мастер-диск. Me ia, hāʻawi ia ka угловая синхронизация o ka мана мана. ʻO ka hoʻokuʻu ana i ʻelua mau niho 60 ma ka diski hiki i ka ʻōnaehana ke hoʻoholo i ka TDC o ka 1st a i ʻole 4th цилиндр. Поно ка нихо 19ма надежда о ка хеле ана и ке ko’oko’o DPKV, а ‘о ка хо’айлона ма ка паху паху е ку поно и ка мауна отражатель изогнутый. Aia ka ‘oko’a ma waena o ka mea ʻike a me ka piko o ka niho o ka diski ma waena o 0,8 a 1,0 мм. ʻO ke kūpaʻa ʻana o ka датчик 880-900 Ом. Нет ка hoʻohaʻahaʻa ʻana, пале ʻia ka uea датчик коленчатого вала.
Ма надежда о ка хо’ала ‘иа ‘ана, аиа ка папахана хо’омалу о ка ‘апана и ке ‘ано о ке кали ‘ана и кахи хо’айлона импульс синхронизации май ка меа ‘ике кулана коленчатый вал. I ka wā e hoʻololi ai ka коленчатый вал, komo koke ka hōʻailona импульсная синхронизация i ka ʻāpana hoʻomalu, e hoʻololi i ke kaapuni uila o nā форсунки a me nā kahawai катушка зажигания i ka honua.
Ke hana nei ka алгоритм о ka papa hana hoʻomalu ma ke kumu o ka heluhelu ana i nā niho 58 e hele ana ma ka DPKV kaapuni Magnetic me ʻelua nalo. ʻO ka lele ana o nā niho ʻelua he hōʻailona kuhikuhi no ka hoʻoholo ana i ka поршень o ka цилиндр муа (ehā) i ke kūlana o ke kikowaena make kiʻekiʻe, kahi e nānā ai ka ʻāpana a puʻunaue i nā hōʻailona hoʻololi ma luna o nā pōʻai hana o ka mīkini инжектор i hoʻomalu ʻia e ia a me ka. ламалама и на ихоихо.
‘Ике ка апана хо’омалу и кахи гемахема о ка ‘ōнаэхана хо’онохонохо а хо’а’о е хо’онохонохо хоу и ке ка’ина хана. Inā ʻaʻole hiki ke hoʻihoʻi hou i ke ʻano hoʻonohonoho hoʻonohonoho (ka nele o ka hoʻopili ʻana i ka mea hoʻohui DPKV, ka haki ʻana o ke kaula, ka pōʻino Mechanical a i ʻole ka haki ʻ ана о ка дисковод), хо’опука ка наэхана и кахи hōʻailona hewa ma ka приборная панель, me ke kukui uila Check Engine. E kū ka ʻenekini a ʻaʻole hiki ke hoʻomaka.
He mea hilina’i ka датчик положения коленчатого вала a ‘a’ole hiki ke hā’ule, akā i kekahi manawa pili nā ha’ihaʻi me ka mana’o no’onoʻo a me ka mālama ‘ole o nā loea mālama ‘enekini.
He Mea hilinaʻi Ka Датчик положения коленчатого вала a’aole hiki ke hāʻule, akā i kekahi manawa pili nā haʻihai me ka manaʻo noʻonoʻo a me ka mālama aole o nā mālama ’enenekini.
No ka laʻana, loaʻa i ka ВАЗ-2112 кахи двигатель 21124 (16 клапанов, кахи кококэ лоа ке каула ДПКВ и ка коллектор выхлоп), а `ike pinepine ʻia ka pilikia ma Hope o ka hoʻoponopono ʻana, ke хо’опа’а ‘оле ‘иа ка чип-кабель и ка кронштейн. Ма ка хо’опили ана ме кахи пайпу вела, хехе’е ке каула, хо’опау и ке ки’икухи увила, а ку ка микини.
ʻO kekahi laʻana, ʻo ia ka disk drive maikaʻi ʻole i hiki ke hoʻohuli ʻia ka lāʻau lapaʻau ma kahi pivot kūloko.
ʻO ka mana uila, ma ka loaʻa ana o kahi hōʻailona hoʻokahi mai ka DPKV, e hoʻoholo i ke kūlana e pili ana i ka коленчатый вал i kēlā me kēia manawa о ка манава, э хэлу ана и кона мама холо а я ка викивики угловой.
Ма мулио на хо’айлона синусоидальный и хо’окуму’иа е ка датчик положения коленчатого вала, ua хо’охоло’иа кахи акеа или на хана:
- Э хо’охоло и ке кулана о кейа манава о ка поршень о ка цилиндр муа (а эха паха).
- E nānā i ka manawa o ka hoʻokomo wahie a me ka lōʻihi o ka wehe ʻana o nā инжекторы.
- Ка мана о ка ōnaehana hoʻā.
- Переменный клапан Hoʻoponopono i ka ʻōnaehana manawa;
- Ка малама ана и ка унаехана хоохехеэ вахие;
- E hōʻoia i ka hana ʻana o nā ʻōnaehana ʻē aʻe e pili ana i ka wikiwiki o ka ʻenekini (e like me ka hoʻokele uila).
No laila, e hōʻoia ka DPKV i ka hana o ka mana, e hoʻoholo ana me ka pololei kiʻekiʻe i ka hana o kāna mau ʻōnaehana nui ʻelua: зажигание me ka wahie инъекции.
Ma mua o ke kūʻai ʻana i kahi DPKV pani, pono e wehewehe i ke ʻano o ka mea i kau ʻia ma ka ʻenekini.
Nā hana a me ke kumu Датчик коленвала ВАЗ 2110
I локо о ка двигатель me 8 a 16 kiwikā, ka DPKV ua hoʻolālā ʻia e hana i nā koho i malama ʻole ʻia, akā no ka synchronize i n ā āpana no ka hoʻokele ана и ка аила. Eia kekahi, hoʻouna ka датчик коленвала ma VAZ 2110 i kahi manaʻo e hoʻopau i ka hui ana o ka ea-wahie i loko o nā keʻena kuni o ka mana. No laila, inā hāʻule ka mea hoʻoponopono, hiki i kēia ke alaka’i i ka oia’i’o ‘a’ole e holo pololei nā ‘ōnaehana ka’a like ‘ole. Ао иа хои, аоле хики ке хана маамау о ка энекини.
Датчик коленвала ВАЗ 2112
`О ка датчик коленвала ВАЗ 2110 поно`и он меа`ано индуктивный; pono kēia mea hoʻoponopono e pane i ka hele ʻana o nā niho ma ka disk drive. Hoʻokomo ʻia kēia disk ma ka шкив привода o ka mīkini hana, a hoʻokomo ʻia ka mea hoʻoponopono ponoʻī ma Hope ona. He 58 mau niho ma ka шкив, ma waena o ia mea he lua e like me 2 niho. Hāʻawi kēia lua я ка синхронизация мне ке kikowaena сделать или луна или поршневой двигатель. I ka manawa e hele ai ka lua i loko o ka mea hoʻoponopono, hoʻouna ʻia kahi hōʻailona kūpono i ka ʻenekini mana.
He nui nā manaʻo ia mau mea, ke kumu o kā lākou hana e pili ana i kahi mea hoʻoponopono e like me ka sensor ВАЗ 2110. I ka hihia Hope, pane pū ka mea hoʻoponopono i kahi pahu wili, akā hana ия кана хана ма ке ано он ка хопена о ка хеле ана о кахи магнит мау.
`О ка меа хо`океле коленвал индуктивный (магнитный) ВАЗ 2110
Хо`окуму`я ка меа хана ма кахи куму намагниченная и хо`окомо`я и локо o кахи катушка. I ka hoʻomaha, paʻa mau ke kahua Magnetic a ʻaʻohe EMF hoʻokomo ponoʻī i kāna wili. Ke hala ka piko o ka niho metala o ka diski hoʻokele i mua o ke kaapuni Magnetic, e hoʻololi ke kahua Magnetic a puni ke kumu, e alakaʻi ana i ka hoʻokomo ʻana o kahi au i ka wili. Ke hoʻololi ʻia ka disk, ike ʻia kahi ano ʻokoʻa ma ka hoʻopuka, oiai ke ʻano o ke alapine o kēia manawa e like me ka wikiwiki o ka hoʻololi ʻana o ke kumu. Hoʻokumu ʻia ka hana ma ka Hopena o ka электромагнитная индукция.
`О кахи хи`охи`она о кейа сенсор кона хо`олала ма`алахи, е хана ме ка `оле o кахи куму мана хоу.
ʻIkepili Hopena hale
Ke hana nei ke ʻano o keia mau mea ike ma kahi микросхема i hoʻokomo ʻia i loko o kahi hale me kahi kaapuni магнитный, a ʻo ka disk hoʻonohonoho e hoʻokum u i kahi kahua hoʻoneʻe me nā niho намагниченный.
Hāʻawi ka mea ʻike i ka hoʻopuka hōʻailona kiʻekiʻe i nā ano ʻano o ka hoʻololi ana o ka коленчатый вал. Pono ka mea ʻike Hall i kahi pilina uila DC.
Nā mea `ike maka
Hoʻokumu ia ia ma ke ʻano kino o kahopena photoelectric. Ma ke ano, he kumu māmā me kahi mea hoʻokipa (фотодиод). Ke hoʻololi nei ma waena o ke kumu a me ka mea hoʻokipa, pani ʻia ka disk perforated i kēlā me kēia manawa a wehe i ke ala i ke kumu kukui, ma muli o ka Hopena, hoʻopuka ka photodiode i ka manawa импульсный, e komo аналог ана и ка мана мана ма ке ано о кахи хоайлона (о ка наэхана ка палена о ка ной а уа хоокомо муа иа и на меа хоолаха каа инъекция, но ка лаана, Матиз).
Aia ma hea ka Датчик коленвала ВАЗ 2110?
Inā ike ia nā hewa ole o ka mikini, a laila ma mua o ka hoʻomaka ana me ka ike ana i nā haʻihaʻi a me nā hōʻailona o ka hana hewa, pono e ike i kahi o ka регулятор . ʻAuhea ка mea `ike kūlana коленчатый вал ma ka клапан 8 a i `ole 16? Inā wehe ‘oe i ka pu’upu’u, e ike ‘oe aia ka mea ho’oponopono i ka uhi ‘aila. E like me kāu e ʻike ai, ʻaʻole maʻalahi ka wahi o ka регулятор. I kēlā manawa, noʻonoʻo nā mea ʻenekini VAZ e pili ana i ke aʻo ʻana o ka hoʻololi ʻana i ka mea hoʻoponopono, no laila ua hoʻolako lākou i ka DPKV me kahi kaula 80 cm lōʻihi.
Kahi o ka DPKV ma lalo o ka pu’u o ke ka’a
No ke ka’a hea ka ike kūlana коленчатый вал?
9010 1Ке кркоху | Паалуа энекини | Макахики | `О ке куму энекини л. |
---|---|---|---|
110 (2110) 1,5 | ВА3 2111 / ВАЗ-2111 | 1995 — 2005 | 1,5 |
110 (2110) 1,5 16В | ВАЗ-2112 | 1995 — 2010 | 1,5 |
110 (2110) 2.0i | C20XE | 1996 — 2000 | mau |
110 (2110) Ван кель | ВАЗ-415 | 1997 — 2004 | 2,6 |
110 ( 2110) 1,6 | ВАЗ-21114 / ВАЗ-21124 | 1995 — 2012 | 1,6 |
110 (2110) 1,6 16В 9 0104 | ВАЗ-21124 | 2004 — 2010 | 1, 6 |
110 (2110) 1,6 ГБО | ВАЗ-21114 | 2004 — 2007 | 1,6 |
111 (2111) 1,5 | ВАЗ-2111/ВА3 2111 | 1996 — 2005 | 1,5 |
111 (2111) 1,5 16V | ВАЗ-2112 | 1995 — 2005 | 1,5 |
111 (2111) 1,6 | ВАЗ-21114/В АЗ-21124 | 2004 — 2013 | 1,6 |
112 (2112) 1,5 | ВАЗ-2111 | 1995 — 2005 | 1,5 |
112 (2112) 1,5 16V | ВАЗ-2112 | 1995 — 2005 | 1,5 |
112 (2112) 1,6 | ВАЗ-21124 / ВАЗ-21114 | 2005 — 2011 | 1,6 |
На хи`охи`она о на на`наехана инъекции датчик ана ме кахи апана хоомалу.

- Коленчатый вал.
- Nā kūlana Распределительный вал (ʻaʻole ma nā mana a pau).
- каоми и локо о ка впускной коллектор.
- ʻO ka hoʻāʻo Лямбда.
- Ка мама холо.
- Kahe ea nui.
- На кулана Дроссель.
A’o ka hana nui e ho’okani ‘ia e ka Датчик коленвала ВАЗ-2110 (8 клапанов и 16 клапанов), no ka mea, ke hilina’i nei ka manawa o ka впрыск a me ka hā’ awi ‘ana i ka volta ki’eki’e i nā электроды o nā ihoiho. Сенсор Aia kahi wela i ka hoʻolālā, akā ʻaʻole pili ia i ka hana. Pono e nānā i ka mahana o ka mīkini a hāʻawi i kahi hōʻailona i ka pua (aiʻole i ka lolouila ma luna o ka papa). Ака, он меа нуи иа ина поно е хо’око и кахи хо’ололи маалахи о нанано вахие (май ка айла ай ке киноэа ме ка надежда).
Алгоритм инжекции ка ʻōnaehana
Loaʻa i ka микропроцессор kekahi mau hoʻokomo a me nā mea hoʻopuka. Loaʻa i nā mea hoʻokomo nā hōʻailona mai nā mea ike āpau. Ака`о ка меа муа, уа хо`ололи`иа кейа мау хо`айлона, ина поно, хо`онуи`иа. Hoʻolālā ʻia ka microcontroller e hana me nā mea `ike a me nā mea hana. Hiki i nā polokalamu (прошивка) ke hāʻawi i nā hana ʻenekini, как ole.
Hiki iā oe ke hoʻonui i ka mana (e hoʻonui ka hoʻohana ana i ka ʻaila) a i ʻole ka emi ana o ka hoʻohana ana (e pilikia ka mana). Akā makemake ka hapa nui o nā kaʻa i nā polokalamu e hāʻawi i ka hana me nā ʻapana maʻamau. I ka manawa like, ʻaʻole loli ka hōʻailona o ka датчик положения коленчатого вала ВАЗ-2110, hoʻoponopono wale ʻia ka Hopena o nā mea hana i ka hoʻololi ʻana i ka ʻikepili komo.
He wahi liʻiliʻi e pili ana i nā disk master
ʻO ka hoʻoponopono ʻana i nā disks no nā mea `ike inductive i hana ʻia i ke kila, i kekahi manawa e hoʻohui pū me ka шкив рукоятки вал (е, как я ке ка’а Опель ).
Hana ‘ia nā диски нет nā mea ‘ike Холл и ка пластик, pa’i ‘ia nā магнит pa’a я ko lākou mau niho.
He wahi liʻiliʻi e pili ana i ka коленчатый вал
ʻO ka коленчатый вал ka mea koʻikoʻi o kēlā me kēia ʻenekini puhi ahi. Hoʻokele ia e ka mīkini hoʻomaka (i ka wā hoʻomaka) a me nā поршни (i ka wā e hana ai). Mai laila, hoʻouna ʻia ka Tort i ka pahu pahu, ka ʻōnaehana hoʻoili kinoea a me nā mīkini kōkua. A i mea e hiki ai ke ho’okomo i ka wahie i ka manawa kūpono, ua ho’okumu’ia kahi huna ahi i ka manawa kūpono, pono ka Датчик коленвала ВАЗ-2110.
Mālama ia i ke kūlana o ka шкив a hoʻouna i kahi hōʻailona i ka mana uila. Aia nā niho ma ka шкив, ua like ka mamao ma waena o lākou. Перевал Ака ма кахи хоокахи кахи — элуа мау нихо и наловале. Hoʻopili ka mea ike kūlana i ka hoʻokokoke ana o ka metala. Ke hala kahi wahi hakahaka ma kahi kokoke i ka датчик, hoʻokumu ʻia kahi hōʻailona — hōʻike ʻia ka ʻāpana hoʻomalu i hoʻokahi kipi o ka коленчатый вал.
Хололи и на апана ме ка распиновка ДПКВ ВАЗ 2110
I ka wā lōʻihi, pau nā uea e alakaʻi ana i ka chip DPKV. Aia ia ma ka lalo o ka engine a ʻaʻole mamao loa mai ka huila mua, e like me ka Hopena, ka lepo, ka hau, ka aila, nā mea hoʻonaninani kemika i ke ʻano o nā paʻakai i waiho ʻia ma ka DPKV a me кана чип, е alakaʻi я ка окисление лохи о nā уеа ма ка микросхема а ма надежда о ка хаки ана. Ma muli o ka hoʻohuiʻiaʻana o nā kaula o ka микросхема i hoʻokahi pūʻolo, i ka wā e hoʻololi ai, ua hāʻawiʻia kahi микросхема hoʻoponopono iʻelua mau uwea kūpilikiʻi 15 cm ka lōʻihi. Hoʻopili ʻia nā wahi wili me ka wela wela a i ʻole ka lipine uila.
Hiki iā oe ke ike ma ke kiʻikuhi ma lalo nei he maʻalahi kāna hana pine, me nā uwea ʻelua i hoʻopili pololei ia i nā pine hoʻokomo hōʻailona ma ka pahu mana e холо ана и ка лоихи о ка хихия. E nānā i ka полярность o ka hoʻohui ʻana i nā kaula hōʻailona sensor i ka ʻāpana hoʻomalu. Inā hoʻohuli ʻia ka полярность, ʻaʻole e holo ka ʻōnaehana синхронизации. No ka hoʻihoʻi ana i ka hana o ka DPKV, pono oe e hoʻololi i nā kaula a nānā i ka hana ma ka hoʻomaka ana i ka enekini.
Nā hōʻailona wāwahi
ʻO kēlā me kēia hana hewa o ka Датчик коленвала ВАЗ 2110 e hiki ʻole ke hoʻomaka i ka mīkini ma Hope o kahi lōʻihi o ка хо`омаха. Inā hoʻomaka ka mea hoʻokele e hāʻule i ka wā o ka hana kaʻa, ma 90% o nā hihia e pau ka mīkini, no ka mea, ʻaʻole e hoʻopuka ka ECU i kahi hōʻailona i ka ōnaehana hoʻala, e ha на ка хана палекана о ка микини хоопау и локо. Nā hōʻailona o ka hana ʻino ʻana i ka sensor i ka wā e hoʻomaka ai ka ʻaha e wāwahi:
- hoʻā ʻia ka ʻenekini ma ka приборная панель;
- ʻaʻole paʻa ka wikiwiki o ka ʻenekini, hoʻemi ʻia ka pahu e 50;
- Pono e hoʻololi kokeʻia ka датчик коленчатого вала ВАЗ 2110 i ka wāe ʻike ʻia ai kēia hōʻailona o kahi неисправность: me ka piʻi ana o ka wikiwiki, ʻike ʻia kahi leo ʻeleʻele ma ka wahi микини а ме ке кикеке;
- Hōʻike ʻia ka mikini впрыск e ke ʻano o nā pops ma kahi o ka ʻāpana выхлоп.
И ка пау ‘ана о ка ВАЗ 2110 дпкв, хо’опау ка ‘энекини но ка меа ‘а’оле хаави ке камепиула и на хо’айлона но ка хо’окуму ‘ана и ке ахи.
ʻAʻole i hōʻike mau ia kēia mau hōʻailona he pono ke hoʻololi piha ana i ka датчик коленчатого вала ВАЗ 2110, no ka mea, ua hoʻokaʻawale ʻia nā mea hewa a pau i ʻehā mau pū улу.
- хо’охаумия и ка’или;
- ка поино и ка вили о ка меа хана а ме ка хо’ино ‘ана и кона купа’а;
- на хемахема о ка хана ана;
- kaapuni hamama a kaapuni pokole.
Хо’омака ка нана ана и ка датчик ме ка хо’омаэма’е ана и ка апана. Ho’opa’a ‘ia ka ma’ema’e o nā mea pili, ko lākou palekana, ka ma’ema’e o ka mea ho’ohui, ho’opau ‘ia nā ‘aila hinu. He maʻalahi ka hoʻolala ʻana o ka sensor, akā ʻo 20 ka nui o nā hemahema o ka hameʻa ma muli o nā hemahema hana. Hoʻopau ʻia ka haki ʻana o ka uwea ma Hope o ka pani ʻana o ka bele. `А`оле и хоʻопонопоно `иа ка датчик коленвала ВАЗ 2110, но ка меа `а`оле и `ой аку ке кумукю`ай о ка меа хо`опау ма муа о 100 рублей, хо`ололи ка хуи и кахи меа лайк ма надежда о кахи диагностика ли`или` я
Датчик коленвала ВАЗ 2110 Nā kumu o ka hemahema
Nui nā kumu e hiki ʻole ai ka датчик, akā mau nō.
- Пуано механический;
- элемакуле;
- Пойно уила;
- Мана каапуни вехе;
E noʻonoʻo kākou i kēlā me kēia o nā koho hemahema i nā kikoʻī hou aku.
ʻO ka pōʻino mīkini Hiki ke hana ʻia keia ma muli o kekahihopena i ka Sensor. No ka laʻana, i ka wā e hoʻāʻo ai e hoʻokaʻawale i ka sensor, hiki i kēlā mau haʻihaʻi.
элемакуле. ʻO ka manawa pinepine i nā kaʻa kahiko, hiki ke hāʻule ka sensor ma muli o kona ʻelemakule a me ka размагничивание o ke kumu.
пойно уила. Me kēlā hemahema, ua haki pinepine ka coil i loko o ka sensor, a pau ka hōʻailona i ke kamepiula i ke kahe ʻana ma ia.
Wehe i ke kaapuni мана. ʻAʻole ʻo ka pōʻaiapuni мана хамама кахи хана ‘ино. I ka wā o ka haʻihaʻi, pilikia ka uwea e hoʻouna i ka hōʻailona mai ka sensor i ke kamepiula.
Ke nānā nei i ka `ike коленчатый вал ВАЗ 2110 no ka lawelawe ʻana
No ka nānā ʻana i ka hana hewa ʻole o ka датчик коленчатого вала, ua noʻonoʻo ʻia nā hihia ʻelua o kāna hana hewa. I nā hihia ʻelua, pono oe e hoʻokaʻawale i ka hāmeʻa me kahi kī ʻumi-wire. Ма муа о ка хана ана, кау ‘иа на мака ма ка картера а ма луна о ка датчик pono’ī, е kōkua ма надежда е ho’ohuli и ка хаме’а я ке кихи куму о ка вращение.
Eia kekahi, ma mua o ka wehe ʻana, ʻaʻole pono e poina ka mea hoʻokele e ana i ke āpau ma waena o ka disk manawa a me ka sensor, ʻaʻole hiki ke ʻoi aku ma mua o 0,6-1,5 мм. I ka loaʻa ʻole o ka pōʻino механический i ke ʻano o nā царапины, вмятины, pōʻino i ke ʻano o ka mea, nānā ʻia ka sensor e nā mea ana ʻē aʻe:
- нет омметр. I kēia hihia, pono e ana i ke kū’ē o ka wili sensor. No ka mea, ʻo ka waiwai maʻamau o keia hōʻailona,i hoʻonohonoho ʻia e ka mea hana, aia ma ka laulā mai 550 a 750 ohms, oi aku ka nui o nāpalena i ʻōlelo ʻia e hōʻike ana я кахи хана ‘ino o keia mea hana, he mea nui ia no ka hana pono o ke ka’a, no laila kona hewa. He mea pono e hoʻomaopopo ma aneʻi e ʻae ka mea hana i kahi okoʻa liʻiliʻi ma waena o nā kūʻē a me nā waiwai паспорт, ака i kēlā me kēia hihia, pono lākou e pili i ka ikepili i kuhiku привет ia i nā ōkuhi хана но ка микини;
- ка nānā ʻana me ka вольтметр, измеритель индуктивности a me ka трансформатор.
ʻOi aku ka paʻakikī o kēia ʻano, akā ʻoi aku ka maikaʻi: ua ana ʻia ke kūʻē ʻana me ka омметр как, ma надежда o ka nānā ʻana i ka индуктивность (pono ia mai 200 a 4000 миллигенри), me kahi датчик ветра напряжение o 500 вольт. A laila, pono ʻoe e ana i ke kūʻē me kahi megger a e hōʻoia ʻaʻole i oi aku ma mua o 20 МОм.
Inā hāʻule mau ka sensor i kēia mau hoʻāʻo, pono e hoʻololi ʻia. Me kēia kaʻina hana, ʻaʻole pono e poina kekahi e pili ana i ka mamao i hoʻoponopono ʻia e ka mea hana ma waena o ia a me ka синхронизация диска, a me ka выравнивание me nā hōʻailona ma ka crankcase i hana ʻia ma ka mea mua . Ма муа о ка хо’окомо ана и кахи сенсор хоу, поно е нана ‘иа, но ка меа ойай ина е хахай поллей ия на ка’ина хана а пау, а’оле хики ке хана поллей.
Hoʻopaʻa ia kahi DPKV hou ma ke ano like me ka mea i manaʻo ia he hewa, a ma muli o nāhopena o ka nānā, hiki ke hoʻokomo ia ka hameʻa ma kahi o ka mea kahiko a i ole ка гематома. I ka wā o ka hoʻokomo ana, hoʻopaʻa ʻia nā болты ме ка крутящий момент o 8 a 12 Нм. Eia nō naʻe, i kēlā me kēia hihia, ma mua o ka hoʻokō ana i nā ʻanuʻu āpau e hoʻololi i kahi node oi aku ka pipiʻi a paʻakiki hoʻi, pono oe e hōʻoia ʻo я ка меа я хауле, нет ка меа, хики я кахи каа и хана ия е ка макоу ойхана каа ке лау пинайн май и ка леалеа. кахаха
ʻO ke ala mua e nānā i ka датчик коленвала ВАЗ 2110
I kēia hihia, pono ʻoe i kahi омметр, kahi e hoʻololi ai ʻoe i ke kū’ē i ka wili. Wahi a nā kūlana o ka mea hana, ʻo ka hōʻailona mai 550 и 750 Ом.
Ua maika’i inā ‘oko’a iki kāu mau hō’ailona mai ka ma’amau. Inā koʻikoʻi nā отклонения, a laila pono e hoʻololi ʻia ka sensor.
Ma ka pololei, pono e hoʻomaopopoʻia ʻaʻole i haki ka датчик положения коленчатого вала ma nā hiʻohiʻona ВАЗ 2110. Ma waena o nā kumu nui o ka hōʻole ʻana i ka hana maʻamau, ʻo ka h ōʻiliʻili ana o ka lepo, ka pōʻino механический а ме кахи кина о ка хале хана банально.
Nā hiʻohiʻona o ka nānā ʻana i nā kaʻa ʻē aʻe
No nā kaʻa ʻē aʻe, no ka laʻana, ʻo ВАЗ-2109 me kahi ʻenekini впрыск, ВАЗ-2112 a me ВАЗ-2114, ua hoʻokō ʻia kā lākou loiloi me ке каа ВАЗ-2110.
He mea kūpono ia no nā VAZ, i ka nānā ʻana i ke kūpaʻa o ka датчик катушки коленчатого вала, hiki ke hana ʻia kahi loiloi hou.
Ака нет кея, поно и хололи и ка мультиметр и ке ‘ано вольтметр мне ка палена ана или 200 мВ.
Ма ка хо’опили ана и на ‘ими и на паху ДПКВ а па ме кекахи меа метала, е как я ка отвертка, ма кахи мамао лиили’и май ке куму.
Inā hana ka mea `ike, a laila e pane ia i ka metala, e hōʻike ana ka multimeter i nā piʻi uila ma ka pale. ʻO ka loaʻa ʻole o kēia mau pohā e hōʻike i kahi hana ʻino o ka mea.
No ke kaʻa e like me Renault Logan, ʻo ka okoʻa mai ka VAZ i kēia kaʻa e iho mai i nā heluhelu ʻokoʻa iki o ke kūʻē ana o ka датчик катушки ke ana ʻia me kahi омметр.
ʻO ka DPKV Logan hiki ke malama ʻia he kūpaʻa maʻamau o 200-270 Ом.
Нет Daewoo Lanos, pono ke kū’ē o ka катушка ma waena o 500-600 Ом.
Ака но ка микини ЗМЗ-406, и хо`окомо`я ма на ка`а Волга а мне Газель, `о ке купа`а катушка ма ке ано o 850-900 Ом. Вольтметр, трансформатор и измеритель индуктивности. Makemake ʻia e ana i ke kūʻē ʻana i nā kūlana wela compact.
Ke loaʻa nā heluhelu омметр, e kaʻei ia ʻoe iho me kahi mea hana no ke ana ʻana i ka индуктивность. ʻO ka maʻamau, pono e hōʻike ia ka hameʻa ma waena o 200 a 4000 mau ʻāpana (милигенри).
Ana ‘ia ke ku’e ‘ana me ka мегомметр ma ka wili uila o ka Датчик положения коленчатого вала o 500 вольт. Ма лало о на кулана маамау, а’оле е ой аку ка хелухалу ана ма муа или 20 МОм.
Hoʻoponopono диагностика
Hoʻokōʻia nā диагностика o ka датчик положения коленчатого вала ma luna o kahi mea hoʻoponopono i hoʻokaʻawale ʻia. Ма муа о ка вехе ана, ōlelo ʻia e kau i kahi hōʻailona hoʻonohonoho ma ka картер a i ka wā e hoʻokomo ai i kahi mea hou, e malama ʻia ke apau kūpono ma waena o ka mea hahai a me ka disk manawa. ʻAeʻia ke ākea 0,6-1,5 мм.
Wehe mākou i ka mea mea kahi ki o 10, hana mākou i kahi nānā `ike. Ma mua o ka nānā ʻana i ka датчик коленчатого вала, ua kāpae ʻia ka pākaukau, nānā ʻia nā wahi pili. I ka wā o ka nānā ana, ike ʻia ka pono o ka pahu, ke kaula, ka mea ho’ohui, ka ‘ole o nā māwae a me nā niho ma ka pahu. I ka loaʻa ʻole o nā hōʻailona o ka pōʻino Mechanical, nānā ʻia ka DPKV me kahi мультиметр.
Хики ке хана ‘иа ка нана ‘ана и ка узел ма ке ‘ано о ке купа’а ме ка вольта. ʻOi aku ka maʻalahi o ka ho’āʻo kū’ē, no laila hoʻohana ʻia i ka hapa nui o nā koho диагностика.
ʻO ke kū’ē i ka wili hana o ka mea hoʻoponopono pono ma ka laulā mai 550 a 750 Ом. Hana ‘ia nā ana i ‘elua pili o ka ‘āpana. No ka ʻenekini 16-клапанный впрыск, ua manaʻo ʻia ka ʻae ʻana o ka pale ʻana o 5%.
ʻAʻole hiki i nā mea hoʻokele ke hoʻohana i ka koho hoʻāʻo ʻelua, oiai ʻoi aku ka hilinaʻi o ka диагностика ме ка вольтметр. Нет ка nānā ʻana, pono ʻoe i kahi трансформатор и me kahi mika индуктивность, no ka laʻana, hoʻohana pinepine ʻia kahi ʻano мультиметр MY-6243 e ana i ka емкость и me ka индуктивность. Hōʻoia ʻanuʻu.
- Э хэлу и ка индуктивность дпкв. ʻO kahi mea hana me ka volta o ka liʻiliʻi o 500 mV e hōʻike i kahi индуктивность ma ka laulā mai 200 a 4000 hH.
- E nānā i ke kū’ē, hōʻike kahi sensor maikaʻi i kahi ʻāpana или 20 мОм.
E ho’ololi, a ‘a’ole paha e ho’ololi i ka Датчик коленвала ВАЗ 2110?
E hoʻopaʻa koke kaua — ma mua o ka hoʻoholo ana e pani i ka DPKV, pono ʻoe e nānā:
- ʻO ke kūlana o ka uwea e hele ana i ka DPKV;
- ʻO ka loaʻa ʻana nā pilina kiʻekiʻe i ke kaapuni;
- ʻAʻole ia e hōʻino i ka изоляционный кабель;
- ʻAʻohe ʻaila mai ka ʻike kūlana коленчатый вал. No ka mea aia kahi ʻaila pauma kokoke i ka DPKV, hiki i kaleaka ʻaila ke hana hewa.
maikaʻi ke kūlana коленчатый вал
Inā ua nānā mua nā mea a pau, pono ʻoe e nānā i ka sensor ponoʻī. Akā no kēia pono e wehe ia.
Hoʻololi
Inā pili nā hōʻailona o kahi hewa DPKV me ka pōʻino o ka hameʻa, hoʻololi ia me ka hoʻoponopono ʻole. Aia nā mea hoʻokele ma kahi kūpono ʻole, ua hoʻopili ʻia lakou i ka uhi ʻaila ʻaila me hoʻokahi pahu. Pehea e wehe ai i kahi mea i kēlā me kēia pae.
- Hoʻopauʻia ka pahu ahi, hoʻoneʻe ʻia ka pahu ʻino o ka pā.
- Hoʻoholoʻia ka ʻaila ʻaila ma kahi e loaʻa ai ka sensor, wehe ʻia ka mea hoʻohui. Hele ka uwea 80 см mai ka mea ho’oponopono i ka ‘apana, hiki iā oe ke hoʻoholo i kahi o ka mea hoʻohui e ke kaula.
- ʻO ke kī o «10» e wehe i ka wili hoʻokahi.
- Ua wehe ʻia ka mea hana.
Ма муа о ка хо’окомо ана и кахи меа хоу, поно е хо’омаэма’е поно и ка нохо датчик а ме ка разъем, е нана и ка поно о ка увила. Mālama kēia i ka haki wikiwiki ʻana o ka ʻāpana hou.
Inā pilikia ka hana o ka ʻenekini hoʻoheheʻe kūloko ma muli o ka loaʻa ʻole o kahi hōʻailona mai ka mea hoʻohui sensor i loko o ke kamepiula, ike ʻia ka поно о ка увила. ʻO nā диагностика uila, inā loaʻa kahi hōʻailona, aka ʻaʻohe pane mai ka ʻapana uila, e hana ʻia ma kahi hale hana kūikawā. I ka 90% o nā hihia, pono ka uila o ka ʻōnaehana mana a me ka hoʻololi ana o nā ʻapana uila.
I ka hapalua o nā hihia, hāʻule ka sensor ma muli o ka lepo банальный. Aia ka mea hoʻoponopono ma kahi kokoke loa i ka paila aila, hiki ke hoʻolei i nā kulu wai. ʻO ka aila, e hāʻule ana ma ka mea heluhelu o ka sensor, hoʻopaʻa i ka ʻili, окисляет бледный i ka hoʻoili ʻikepili piha.
Hoʻolālā Hana
No ka nānā ‘ana i ka hana ana o ka Датчик положения коленчатого вала, pono e ana i ke ku’e o kona mau mau mau mau me ka омметр a мультиметр. Aia nā heluhelu maʻamau ma waena или 550–570 Ом.
Ина ‘око’а лакоу май кейа мау хели, а лайла поно кахи пани ме кахи меа хоу. ʻAʻole hiki ke hoʻoponopono ʻia ka mea kahiko, ака он mea maʻalahi a maʻalahi ke hoʻololi ia ia, ma muli o ka алгоритм обратного удаления.
Hopena
Inā ‘a’ole i hala ka Датчик коленвала ВАЗ-2110 (16 и 8 клапанов), hiki ke kama’ilio e pili ana i kona hemahema. Pono e nānā i kahi mea hou ma mua o ka hoʻokomo ana, ma ka liʻiliʻi e ana i ke kū’ē. Ма Хоуп Вале но ка хооя ана и ке кулана майкаи, хики ия ое ке кау ия иа ма ке ка’а. E nānā pono i ka ʻokoʻa ma waena o ka sensor a me nā niho шкив; ʻo ka hana kūpono o ka ōnaehana hoʻomalu e pili ana i keia.