Ваз 2109 стреляет, что делать
Маргарита Двигатель и его системы Ответить на комментарий
Очень часто на автомобилях Ваз бывает такое, что двигатель стреляет.
Стрелять двигатель может в два места:
1) Стреляет в карбюратор.
2) Стреляет в глушитель.
Причины двух этих неприятных выстрелов похожи, хотя и разные. Давайте для начала рассмотрим почему двигатель стреляет в карбюратор?
1) Слишком раннее зажигание. То есть искра в цилиндре возникает еще до того как закрылись впускные клапана. В итоге смесь в цилиндре воспламеняется раньше положенного момента и через отверстия впускных клапанов бьет в карбюратор. Если наблюдать этот процесс при снятой крышке воздушного фильтра, то вполне можно увидеть вспышки пламени.
Для устранения слишком раннего зажигания необходимо верно его выставить.
2) Нарушены фазы газораспределения, ну или простым языком – проскочил ремень ГРМ Ваз 2109.
3) Залип или прогорел впускной клапан. Естественно, не обязательно стреляет каждый цилиндр. Клапан может залипнуть или прогореть на любом из них. Для проверки снимается крышка и руками прокручивается коленчатый вал, визуально проверяется корректная работа всех впускных клапанов двигателя.
4) Неправильно подсоединены высоковольтные провода Ваз. Например, если будут перепутаны местами провода второго и третьего цилиндров, то стрельба обеспечена. Моменты подачи искры у цилиндров разные, поэтому опять таки, когда искра подается не в свой цилиндр, то она вполне может податься в момент когда клапана открыты.
5) Неисправен вакуум-корректор распределителя зажигания. С ростом оборотов растет разряжение во впускном коллекторе двигателя и это разряжение через трубку подается на вакуум-корректор.
Если он работать не будет, то не будет и корректировки угла опережения зажигания.6) Свечи зажигания с нагаром. Если в момент подачи горючей смеси на свече зажигания или стенках цилиндра остались раскаленные частички, то от них он воспламеняется и происходит выстрел. Также эти частички являются причиной калильного зажигания, когда после выключения зажигания двигатель продолжает дергаться.
Теперь рассмотрим причины того, что Лада стреляет в глушитель. Как вы наверное догадались, тут вся проблема в том, что искра подается при открытых выпускных клапанах.стреляет в глушитель
1) Слишком позднее зажигание. Искра в цилиндре возникает в момент, когда выпускные клапана двигателя уже открыты. В итоге смесь в цилиндре воспламеняется позже положенного момента и через отверстия выпускных клапанов идет в глушитель.
В темноте иногда особо газуя можно увидеть вспышки из выхлопной трубы. Для устранения слишком позднего зажигания необходимо верно его выставить.
При этом получается та же история – искра подается при открытых выпускных клапанах. Для того, чтобы проверить фазы газораспределения необходимо проверить две метки: на шестерне распределительного вала и маховике.3) Залип или прогорел выпускной клапан. Естественно, не обязательно стреляет каждый цилиндр. Клапан может залипнуть или прогореть на любом из них. Для проверки снимается крышка и руками прокручивается коленчатый вал, визуально проверяется корректная работа всех выпускных клапанов двигателя.
4) Неправильно подсоединены высоковольтные провода. Моменты подачи искры у цилиндров разные, поэтому опять таки, когда искра подается не в свой цилиндр, то она вполне может податься в момент когда клапана открыты.
5) Неисправен вакуум-корректор распределителя зажигания. С ростом оборотов растет разряжение во впускном коллекторе двигателя и это разряжение через трубку подается на вакуум-корректор. Если он работать не будет, то не будет и корректировки угла опережения зажигания.
6) Свечи зажигания с нагаром.
Если в момент подачи горючей смеси на свече зажигания или стенках цилиндра остались раскаленные частички, то от них он воспламеняется и происходит выстрел.Также эти частички являются причиной калильного зажигания Ваз 2109, когда после выключения зажигания двигатель продолжает дергаться.Стреляет в карбюратор (ВАЗ 2109) и провал в карбюраторе ВАЗ 2109
Карбюратор на девятке — штука капризная. Иногда он преподносит крайне неприятные сюрпризы своим владельцам. В общем, даже не важно – «Солекс» это, или штатный вазовский карбюратор. Сложности возникают даже с дорогими и современными.
Часто водители замечают, что на автомобиле ВАЗ 2109 стреляет в карбюратор.
С чем это связано? И означает ли, что вам необходим срочный ремонт карбюратора ВАЗ 2109?
Ремонт карбюратора может и не понадобиться, если вы вовремя найдете причины неисправности и устраните их, заменив износившиеся детали.
Расширяем кругозор, господа автолюбители. Вазовские автомобили иногда радуют надёжностью, но всё-таки, будем реалистами. Отечественный карбюратор не вечен, и тоже может выйти из строя. Что часто и случается. Иногда достаточно заменить фильтры, в другом случае, нужда полная разборка карбюратора ВАЗ 2109.
Когда вы разбираете карбюратор ВАЗ 2109, неисправности становятся видны невооруженным глазом. После этого, может понадобиться чистка карбюратора ВАЗ 2109.
Хорошо выполненная чистка и промывка карбюратора ВАЗ 2109, сделанные вовремя, могут серьёзно продлить срок службы карбюратора на вашем автомобиле.
Правильная регулировка карбюратора ВАЗ 2109 предотвращает многие неисправности карбюратора ВАЗ 2109.
Бережное отношение к карбюратору продлит срок его службы, равно, как и продолжительность «жизни» и самого автомобиля. Не забывайте, что это зависит от многих факторов, включая качество топлива.
Есть и ещё одна неприятная штука:
Провал в карбюраторе ВАЗ 2109
Что это и как с ним бороться? Если провалы появляются при наборе скорости, то это может быть вызвано, например, проблемами с ускорительным насосом.
Проверьте, нет ли подсоса воздуха под карбюратором вашей машины.
- Проверьте воздушный фильтр – его засорение может стать причиной множества неисправностей в карбюраторе. И когда проводится прочистка карбюратора ВАЗ 2109, это нужно проверять.
- Когда вы убедились, что всё указанное в порядке, бензонасос и бензопровод работают исправно, можно продолжить диагностику.
- Следующий в списке возможных претендентов – ускорительный насос. Его тоже следует проверить.
- Может не полностью открываться заслонка карбюратора, когда выключен подсос.
Вазовские карбюраторы – механизм тонкий. Иногда люди просто не выдерживают и покупают новый, так и не разобравшись в причинах неисправности, которая привела к «провалам».
А вообще, на самом деле, провал при нажатии на педаль газа ВАЗ 2109 карбюратор — один из очень распространённых на «Девятках» симптомов.
Для удобства предлагаем вам ознакомиться с видео, где специалист демонстрирует, как решить проблему стартового провала:
youtube.com/embed/P6Q2pjCeLW4″ frameborder=»0″/>Ещё одно видео, которое записал Наиль Порошин, про провалы при нажатии на педаль газа:
Проверьте уровень топлива. Это тоже может быть одной из причин:
- При помощи бензонасоса накачиваете бензин. Снимаете с карбюратора крышку. Измеряете уровень. Он не должен превышать 26 мм.
- Проверяем зазор между поплавками и прокладкой при перевёрнутой крышке, составляет 1 мм.
- После этого проверяется насколько соблюдена герметичность игольчатого клапана.
Если всё это не даёт результата и вы не можете определить причину – советуем отвезти машину в автосервис.
Также на эту тему вы можете почитать:
Поделитесь в социальных сетях
Alex S 9 января, 2014
Опубликовано в: Полезные советы и устройство авто
Метки: Советы автомобилистам
Стреляет в карбюратор (ваз 2109) и другие неисправности карбюратора
Карбюратор на девятке — штука капризная.
Иногда он преподносит крайне неприятные сюрпризы своим владельцам. В общем, даже не важно – «Солекс» это, или обычный вазовский карбюраторный. Сложности возникают даже с дорогими и современными.
Часто водители замечают, что автомобиль ВАЗ 2109 стреляет в карбюратор. Какова причина? А значит ли это, что вам нужен срочный ремонт карбюратора ВАЗ 2109?
Ремонт карбюратора может и не понадобиться, если вовремя найти причины неисправности и устранить их, заменив изношенные детали.
Расширяйте кругозор, господа автомобилисты. Автомобили ВАЗ порой радуют надежностью, но все же будем реалистами. Отечественный карбюратор не вечен и тоже может выйти из строя. Что часто бывает. Иногда достаточно замены фильтров, в другом случае необходима полная разборка карбюратора ваз 2109.
При разборке карбюратора ваз 2109, дефекты видны невооруженным глазом. После этого может понадобиться чистка карбюратора ВАЗ 2109.
Хорошо сделанная вовремя чистка и промывка карбюратора ВАЗ 2109, может серьезно продлить срок службы карбюратора на вашем автомобиле.
Правильная регулировка карбюратора ВАЗ 2109 предотвращает многие неисправности карбюратора ВАЗ 2109.
Бережное отношение к карбюратору продлит срок его эксплуатации, а также продолжительность «жизни» и самого автомобиля. Не забывайте, что это зависит от многих факторов, в том числе и от качества топлива.
Есть еще одна неприятная вещь:
Неисправность в карбюраторе ВАЗ 2109
Что это и как с этим бороться? Если при разгоне появляются провалы, это может быть вызвано, например, проблемами с ускорительным насосом. Проверьте наличие утечек воздуха под карбюратором вашего автомобиля.
Рекомендуемый артикул: Toyota Land Cruiser — неубиваемый покоритель бездорожья
- Проверьте воздушный фильтр — засорение его может привести к множеству сбоев в работе карбюратора. А когда карбюратор ВАЗ 2109чистится, надо проверить.
- Убедившись, что все указанное в порядке, топливный насос и бензопровод работают исправно, можно продолжить диагностику.

- Следующий в списке возможных претендентов — ускорительный насос. Это также следует проверить.
- Дроссельная заслонка карбюратора может открываться не полностью при выключенной воздушной заслонке.
Карбюраторы ВАЗ — тонкий механизм. Иногда люди просто не выдерживают и покупают новый, не разобравшись в причинах неисправности, приведшей к «сбоям».
Вообще на самом деле отказ при нажатии на педаль газа карбюратора ВАЗ 2109 один из очень частых симптомов на Девятках.
Для удобства предлагаем вам ознакомиться с видео, где специалист демонстрирует решение проблемы с невозможностью запуска:
Еще одно видео, которое записал Наиль Порошин, о провалах при нажатии на педаль газа:
Проверить уровень топлива. Это тоже может быть одной из причин:
- С помощью бензонасоса закачайте бензин.
Снимите крышку с карбюратора. Измерьте уровень. Он не должен превышать 26 мм. - Проверить зазор между поплавками и прокладкой при перевернутой крышке, 1 мм.
- После этого проверяется, соблюдается ли герметичность игольчатого клапана.
Если все это не дает результата и вы не можете определить причину — советуем отвезти автомобиль на СТО.
Комплектация карбюратора ВАЗ-2109. Конас карбюратор ВАЗ-2109 и карбюратор
Tá cúis iomlán leis na cúiseanna, mar gheall ar a mb’fhéidir go mbeadh ort карбюратор ВАЗ-2109 и chumrú. Is breosla droch-chaighdean é seo freisin, truailleáin i bhfoirm bealaithe caithimh, truflais ón gcomhshaol. Ach sa phróiseas úsaide leanúnaí, ní theastaíonn cúram speisialta ó mheicníocht seo. Má aimsítear amhshaol tromchúiseacha на gcodanna cuimilte agus gluaistecha, tá sé in am é a ghlanadh agus a choigeartú.
Conas a thuiscint nach bhfuil карбюратор вместе с?
Tá sé simplí go leor. I bprionsabal, tuigfidh tiomanaí a bhfulil taithí acu láithreach cad é.
Ach mura bhfuil tú ach bunleibhéal, ba cheart go mbeadh a fhios Againn Go bhfuil roinnt comharthaí ann agus ionas nach mbeidh de dhíth orm a dheisiú na VAZ-2109 Карбюратор, ní mór duit a fháil amach conas iad a thuiscint. Gcéad dul síos, stallaí an ghluaisteáin agus tú ag tiomáint. Féadann sé seo tarlú má théann tú ar inneall fuar gan shúchán, rud atá go leor gnáth. Ach nuair a scóráil an t-inneall an teocht oibriúcháin, lig tú dul ar an gas, agus nastallaí gluaisteán, molann sé go bhfuil sé in am ghlanadh.
Ar an dara dul síos, má chliceálann láimhdeachas den chromán коленчатый вал le deacracht, deir sé faoi shlat olc — agus fíon arís карбюратор. Nuair a théann an carr ar bhóthar cothrom ar bhóthar cothrom ag díomhaoin Agus ag an amú, is siomtóim shoileir í seo de mhífheidhmiú, a mholtar chun deireadh a chur leis a luaithe is féidir.
I bprionsabal, tá go leor gnéithe fós ann a gcinntear mífheidhmiú an nod seo den charr. Ina theannta sin, cabhróidh coigeartú inniúil an charbáin ВАЗ-2109le tomhaltas breosla méadaithe a sheachaint, rud atá thar a bheith tábhachtach má chuireann muid san áireamh praghsanna gásailín lae inniu.
Scriúnna «Cáilíochta» Agus «Cainníocht»
Moltar obair A Dhéanamh le Chéile, ós rud é go bhfuil sé míchompordach a rathail. Ach is riachtanas roghnach é seo. Является ли это rud is gá a bheith ar eolas agat ná gur féidir an coigeartú a dhéanamh gan aon uirlis speisialta agus gléasanna eile. Focail shimplí — ламха лом.
Ach chuige seo ní mór duit fios a bheith agat cén cineál scriúnna «Caighdeán» agus «cainníocht». Глава cheann a sheirbheáil chun go mbeidh siad in ann oibriú éagobhsaí an mhótair a fhail. Rothlú san ord droim ar ais faighimid gnáthoibriu an innill. Ag an am céanna, úsáidtear na scriúnna «cainníochtaí» chun réabhlóidí a mhéadú nó ísliú. Ina dhiaidh sin, téigh arís go dtí an coigeartú ar «cailíocht», ansin «cainníocht» и т. д. Go praiticiúil, tá sé séo go léir simplí go leor. Mar sin féin, sa siopa deisiúcháin uathoibríoch ле haghaidh a leithéid де choigeartú a dhéanamh beidh méid réasunta.
Obair ullmhúcháin
Купите карбюратор VAP-2109, но не выключайте его.
Ar ndóigh, ní gá go mbeadh sé, ach b’fhearr. Ar an gcéad dul síos, ba chóir obair a dhéanamh i seomra atá aeráilte go maith. Tá sé inmhianaithe go bhfuil carr go cothromanach go docht nó faoi thilt nach mó ná cúpla céim ar aon ais.
Le linn glantacháin inmheánach, ní féidir na ceirteacha a úsaid, mar go bhfanfaidh na vilrows taobh istigh, rud a chuirfidh le hobair mhícheart na scéalta grinn. I bhfocail eile, laghdófar an coigeartú go dtí uimh. Ba chóir go ndéanfadh otheraí speisialta glanadh agus coigeartú карбюратор ВАЗ-2109. Mura ndeachaigh an bealach seo amach ar láimh, ansin beidh gásailín oiriúnach. Is féidir na torthai is féidir na torthai is fhail agus aer comhbhrúite á chur i bhfeidhm. Mar sin, tá muid ullmhaithe le haghaidh oibre, anois is féidir leat dul go dtí an chuid phraiticiúil.
Продается на ВАЗ-2109 Карбюратор: Ginearálta
Díreach roimh choigeartú, ba chóir glanadh a ghlanadh. Является ли féidir leat gásailín a úsaid, aer comhbhrúite nó speisialta.
Исеанна. Le linn na hoibre, ní mór duit scum cothrom a bheith agat ar láimh. Chomh maith leis sin sula ndéantar adhaint tiúnta agus glantacháin a choigeartú. Ní dhéanann sé ciall ar bith карбюратор a shaincheapadh, má tá sé suiteáilte ina dhiaidh sin nó ina n-adhaint luath.
Ní mór duit a mheabhrú go fóill go ndéantar an suíomh a dhéantar ach ag teocht oibriucháin innill, tá sé inmhianaithe an carr a théamh suas agus gan ach tar éis dul ar aghaidh. Ní mór a bhaint as tolgón gcos gáis. Díreach ina dhiaidh sin, ní mór duit aeráil an chromáin a dhícheangal. Ансин, деан иниучад ар easpa folúis i bhfeadán na réamhshocraithe. Má tá sé, ansin rinne rud éigin mícheart. Ansin является féidir leat dul go dtí coigeartú на scriúnna cáiliochta a ligfidh duit oibriú seasta motair, Chairr и choigeartú.
Coigeartaigh an дроссель
Is «turnamh» é seo, atá riachtanach nuair a bhíonn an t-inneall fuar. Tá roinnt cúiseanna ann a theipeann ar meicníocht seo. In ainneoin go bhfuil a ghléas simplí, tá sé inmhianaithe a ghlacadh go curamach lena dheisiú.
Является ли cineál garda tarrthala comhla дросселем ag teochtai lúide. Dá bhrí sin, ba chóir go dtosódh coigeartú charburetor ВАЗ-2109 лейс «доча».
Ar an gcéad dul síos, seiceáil teannas an chábla. Anseo, это féidir leat tutorialt ar na fadhbanna seo leanas: neamhleor nó teannas iomarcach. Roinnt ар bhealach agus cuireann eile leis an bhfíric nach bhfuil увлажнитель oscailte nó nach bhfuil gar go hiomlán, nach bhfuil go maith don carburetor.
Chun obair a dhéanamh, ní mór dúinn eochair do 13, choigeartóidh teannas an chábla. Má tá педаль gáis brú isteach san urlár, ansin caithfidh заслонка oscailt go hiomlán, ligean ar an ngás — Dunann заслонка. Más rud é nach é seo an cás, ansin a choigeartú an seasamh an cnó glas agus tú ag baint úsáide как echair go dtí go sroicheann sé na torthai is Fearer.
Закрыть заслонку воздушной заслонки
Закрыть дроссельную заслонку и заслонку воздушной заслонки. Ar an gcéad dul síos, sula ndéanann tú obair, ní mór duit an clúdach a bhaint ón scagaire aeir.
Dála an scéil, feadh na slí, is féidir leat scagaire a athru, go hairithe má rinneadh é ar feadh i bhfad. Caithfidh an cursa sá go díreach sa bhlaosc a bheith saor in aisce.
Mura n-éilionn anflaircoigeartú, ansin tá Torpedo i bpáirc lán-chúlaithe den pháirc go hiomlán. Ни демпфера, ни 100%. Мура бхфуил се сео амхлайдх, чанглэйтэар ан анболт, коигартайтэ са скаойлидх. Téigh go dtí an suíomh. Chomh luath agus a dhéantar an toradh is fearr a bhaint amach, níos doichte an Bolt go dtí an luamhán agus dún clúdach scagtha. Ach anseo tá n-нюансов.
Ar an gcéad dul síos, ní mór duit an luamhán flap a chasadh go dtí an oscailt iomlán. Ina dhiaidh sin, ní mór duit an luamhán seo a bhá go dti go stopann tú. Le cabhair an tsleachta, faigh an cábla ó aonru agus brúigh болт. Déanaimid seiceáil и osclaíonn лоскут идут hiomlán. Más gá, déanaimid bhlaosc cábla a bhogadh de réir a chéile agus déanaimid glaasta болта chlampail.
Conas и карбюратор ВАЗ-2109 a shaincheapadh: Gléas tosaigh
Braitheann go leor ar oibriú na meicníochta seo.
Ach chun an coigeartú a dhéanamh chomh cruinn agus is féidir, ní mór duit карбюратор и dhíchóimeáil. É a dhéanamh éasca. Ach mura ndeachaigh sé amach, is féidir leat iarracht a dhéanamh a chumrú agus ar an sásra suitealte. Является ли pronsabal ná go gceanglaítear air na himréitigh seolta a shocrú i gceart. Beidh sé seo ag brath ar cé chomh maith agus a thosóidh an carr.
Март луадх туас, tá roinnt bealaí ann chun карбюратор ВАЗ-2109 и choigeartú. Más rudé, gané a bhaint, ansin beidh beidh beidh ag teastáil. Ar dtús ní mór duit an tithíocht aer scagaire a bhaint go hiomlán, agus ina dhiaidh sin tarraingítear amach go hiomlán an luamhán демпфер aeir (suite faoin torpedo sa chábán). Déanaimid tús le mótar agus breathnóimid воздух.
Ag baint úsaide as caidéalú cothrom, osclaíonn muid damba aeir ar thart ar 30%. Tóg an echair do 7 agus rothlaigh an Bolt coigeartaithe go dtí go bhfulil toradh 3100-3400 réabhlóidí le feiceáil ar an tacóiméadar. Chomh luath agus a fhaightear an táscaire seo, это féidir leat увлажнитель a isliu go sábháilte.
Cad is gá a mheabhrú le linn na hoibre deisiúcháin
Tá a fhios ag gach duine gurb é an t-inneall croílár an charr, ag an am seo mar go bhfuil carburator a chomhla. Nuair a fhulaingíonn и dara mífheidhmiú go hiomlán na córais go leir. Dá bhrí sin, táriocht na feithicle ar leibhéal, является карбюраторным ВАЗ-2109, идущим в ногу со временем. Ach mar a bhaineann leis deisiú go díreach, is fearr é a bheith muiníneach as gairmithe, ós rud é nach féidir leat ach an séal a ghéarú.
Tá sé inmhianaithe freisin breosla ard-chaighdean a athbhreoslú, toisc go dtéann sé i gcion ar chaighdean an Chairr agus go díreach карбюратор. Является ли pointe tábhachtach eile é смазкой. Gan é, ní oibreoidh aon rud, mar sin tá na scriúnna céanna «cáilíochta» bealaithe — am go ham. Baineann sé freisin le cáblaí dumper aeir a chaithfidh atru go tréimhsiúil. De réir mar a thaispeánann cleachtas, theipeann orthu ag an nóiméad is míshásta.
Coigeartaigh díomhaoin an charburetor
Mar sin, ar an gcéad dul síos, déan an t-inneall a théamh go dtí an teocht oibriucháin.
Ba chóir oibreacha a dhéanamh nuair a bhíonn na heilimintí de thomhaltas cumhachta (ceannsoilse, imreoir и т. д.), mar sin tá sé inmholta a ghearradh ar an ceallraí sula dtosaionn tú ag obair ionas nach míné sé síos ar. Ní mór duit a bheith ag obair, arís, leis na scriúnna «Cáiliocht», ach tá an seicheamh beagán difriúil.
Ar dtús ní mór duit an luas uasta a fháil ag díomhaoin (x. X.) Ina dhiaidh sin, rothlaigh an scriú «cainníocht» sula bhfaigheann tú réabhlóidí thart ar 50-150 níos mar lu b ná. X. De ghnath, tá sé thart ar 800 réabhlóidí коленчатый вал. Cheana féin tar éis sin, scriú «cáiliocht» a lagdaímid an luach go gnáth — thart ar 900-950 рублей. Ina dhiaidh sin, is féidir an obair a mheas chomhlíonta. Есть fiú cuimhneamh gur féidir и t-athsholáthar карбюратор ВАЗ-2109 a bheith ag teastáil ach amháin mura n-íocann tú aird ar mífheidhmiú. De ghnath, это féidir leis an mheicníocht seo oibriú ар feadh я bhfad. Ach ná Déan Dearmad faoi ghlanadh Agus cumrú.
Maidir le Solex-Carburetors
Ba chóir roinnt focus a rá faoi bhunú fheiste seo.
Это chéad chéim an leibhéal ceart a shocrú sna seomraí snámha. Ina dhiaidh sin, ba chóir duit suíomh díomhaoin a dhéanamh. Является ли fiú a thabhairt faoi Deara Gur Choir suíomh charburetor «Solex» ВАЗ-2109a dhéanamh de réir na dtreoracha, rud nach mbeidh dlús amháin, ach a shimpliu an obair freisin.
Más rud é, nuair a choigeartú an scriú «cainníocht», ní dhéanann an t-inneall imoibríonn ar bhealach ar bith, ansin ní mór duit a thru ar an eldle mairteola go dtí níhos lú dihalen nó teagmhail. Maidir le roghnú na seaicéid, is próiseas dian-dhian-shaothair é seo. Ní mór duit a bheith treoraithe ag toirt oibre innill. Cad é níos mó, na riachtanais níos lú ná sin.
Tá modh idirthréimhseach fós ann atá freagrach as easpa teip le linn thús an Chairr Agus a ghnáthoibríocht (sraothartach, выстрелы). Gach опрос sleamhnáin fíona. Вы можете использовать заслонку дроссельной заслонки. Má bhrúnn tú an cosán luasaire, ansin soláthraítear gásailín don poll. Mura dtarlaíonn sé seo, ansin is féidir leis gcarr споткнуться.
Faisnéis theoiriciúil
Ní bheidh a fhios Againn gur gléas é карбюратор, agus tá an cuspóir laithreach measctha agus дозировка и bhreosla ag dul isteach sna sorcóirí innill. Seachas sin, tá sé anseo go bhfuil meascán oibre déanta. Freagraíonn Gypsy и caighdean. Baineann sé séo le gach samhail de thionscal uathoibríoch baile, lena n-áirítear ВАЗ-2109. Ag séideadh карбюратор mar gheall ar scairdeanna atá tiúnta go mícheart.
Ina theannta sin, tá a leithéid de tháscaire tábhachtach mar a bhfeidhmíocht. Faightear é ó fhad na hamaobair, chomh maith lena phoill (bandaleithead). Má mhéadaíonn tú trasghearradh den seaicéad de thart 10%, ansin meadaionn trechur 25%. On seo is féidir linn a thabhairt i gcrích go bhfuil tú le cumraíocht inniúil de na feistí a thuairscítear, ní amháin go lagdóidh tú ídiú breosla, ach freisin chun cumhacht innill a mhéadú. Mar a fheicimid, это карбюратор ВАЗ-2109leagan síos.
Mar gheall ar na fadhbanna a thagann chun cinn
De ghnath, oibreoidh an carburetor féin go hiondúil le curam cuí.
Mar sin féin, tá roinnt nuances a gcaithfidh tú aird a thabhairt orthu. Смола, смола, подходит для карбюратора ВАЗ-2109, а затем, после того, как он будет установлен, все равно х. X. Является ли chúis atá leis seo ná teannas mícheart и chábla Pedal Gais (luasaire). Ach tá sé séo go léir ceartaithe go héasca, agus anois feicfimid conas.
Chun tús a chur leis, beidh sé riachtanach diagnóisic chruinn a dhéanamh. Dá bhrí sin, is gá an sreang luasaire a dhícheangal ón gcarbántóir. Déantar é seo chun, дроссель, choigeartú de láimh, ar an inneall ag rith. Más rudé, nuair a ghluaiseann tú дроссель, go dtitfidh sé go dtí an gá, go bhfulil sé riachtanach an cábla a athrú nó a choigeartú. Mura bhfuil на casadh athraithe, ansin tá an cás fós sa charbortóir.
Conclúid
Ba mhaith liom a rá go bhfuil sé riachtanach go minic chun adhaint на ВАЗ-2109бхуну. Sa chás seo, это féidir leis карбюратор oibriu de ghnáth, ach mar gheall ar adhaint neamh-chontúirteach tá tuiscint ar mífheidhmiú.


Снимите крышку с карбюратора. Измерьте уровень. Он не должен превышать 26 мм.