Подшипник ступицы ваз 2108: Подшипник ступицы передний СПЗ 256907 (ВАЗ 2108-2109, 2110-2112, 2170, 1118, ЗАЗ 1102 Таврия АБС- 21080-3103020-01)

Подшипник передней ступицы SS20 для ВАЗ 2108-2110 (ремонтный комплект)

Преимущества подшипников ступицы SS20

  • высокий ресурс и надежность подшипника;
  • бесшумность работы;
  • долгий срок эксплуатации;
  • обеспечивают легкое и бесшумное вращение колес;
  • качественная высокотемпературная смазка;
  • роликовые подшипники комплектуются смазкой, шариковые закрытые подшипники смазаны при сборке и не требуют обслуживания;
  • низкий уровень механических потерь в подшипнике, обусловленных малой шероховатостью поверхности и высокой точностью размеров;
  • комплексная защита от подделки;
  • полный комплект для монтажа.

Гарантия

1 год

 

Подшипник ступицы является одним из самых высоконагруженных элементов подвески. Ступичные подшипники обеспечивают возможность вращения колес и движение автомобиля в целом. Помимо восприятия нагрузок непосредственно от качения колеса по дороге, добавляются ударные и термические нагрузки. Через подшипник ступицы все силы, возникающие в пятне контакта колеса и дороги, передаются на подвеску.

То есть от правильного выбора подшипника передней и задней ступицызависит надежность подвески и автомобиля. Основной проблемой при замене ступичных подшипников является большое количество некачественных подделок на рынке, которые «выхаживают» не более 2-3 тыс. км, а также нарушение технологии монтажа и неправильная регулировка зазоров.

Неисправности ступичных подшипников проявляются в виде гула, стука и люфта при движении автомобиля, щелчков при трогании и остановке. По мере износа беговых дорожек, тел качения и сепараторов возрастает сопротивление качению и это сопровождается усилением шума и нагревом подшипников.

Определить неисправность подшипников ступицы можно самостоятельно. Для этого необходимо:

  1. Проверить легкость вращения. Резким рывком раскрутить вывешенное колесо и оценить уровень шума, издаваемый подшипником при вращении. Также оценивается время выбега колеса.
  2. Определить наличие люфта в подшипнике ступицы. На вывешенном колесе, прикладывая руками нагрузку в вертикальной и горизонтальной плоскости, проверить наличие качания (люфта) в подшипнике. Прикладывая усилие по оси вращения колеса, можно оценить осевой зазор.

Избежать проблем с некачественными запчастями помогут ступичные подшипники SS20. Надежность и долговечность подшипников SS20 достигается за счет:

  • точности геометрических размеров при конструировании и производстве изделия;
  • применения стали высокого качества;
  • достижения требуемого уровня шероховатости поверхности;
  • использования высокотехнологичного оборудования.

Точность изготовления ступичных подшипников, показатели шероховатости поверхности и тел качения являются ключевыми аспектами, влияющими на уровень механических потерь в подшипнике и, в конечном итоге, определяют класс шумности.

При производстве, выборочно из партии проверяется ресурс подшипников ступицы до разрушения на стенде, моделирующем реальные нагрузки на подшипник. В рамках комплексной оценки качества проверяется выбег подшипников с оценкой уменьшения оборотов на двух этапах от 100% до 70%, и падение оборотов от начальных и до полной остановки. Одновременно производится проверка виброакустических параметров подшипника ступицы на выбеге.

Целый комплекс серьезных проверок на всех стадиях производственного процесса позволяет гарантировать покупателю высокое качество и надежность ступичных подшипников SS20.

Подшипники ступицы SS20 имеют фирменную маркировку SS20 и дополнительную защиту от подделки, что обеспечит автовладельцам уверенность и безопасность на дороге, защитит от возможных финансовых и временных потерь при использовании подделок.

Подшипники передней ступицы для ВАЗ 2101-07 и 2121, 2123 поставляются в составе ремонтных комплектов. В ремкомплекте передней ступицы SS20 имеются все необходимые для замены шайбы, сальники, кольца, гайки, подшипники и специальная высокотемпературная комплексная литиевая смазка для подшипников.

Высокое качество смазки обеспечивает ресурс работы в составе узла ступичного подшипника до 300 000 км пробега. Количество смазки рассчитано для обеспечения надежной смазки подшипников в течение всего ресурса. Диапазон рабочих температур смазки от –40°С до +180°С.

Обращаем ваше внимание на процесс регулировки зазора в подшипниках ступицы. От правильности и качества выполнения данной операции во многом зависит долговечность узла, поэтому, мы предлагаем вам пошаговую инструкцию (входит в комплект поставки), которая позволит отрегулировать зазор в узле ступичного подшипника, как при первичной установке, так и при дальнейшем плановом техническом обслуживании.

Подшипник передней ступицы ВАЗ-2108: dimensi, rega, panggantos

Ing artikel iki sampeyan bakal sinau babagan подшипник ВАЗ-2108 ступица ngarep, dimensi, lan uga carane pangganti digawe. Ики минангка салах видел непревзойденный paling penting ing sistem drive roda, saengga perlu мониторинг terus-terusan. Йен сампеян ора мбаяр манунгса ваэ поет кокок каро преванган ики, биса дади вклинивается амарга нгангго. Йен, контон, ики кедадейан инг рода кива, бакал мивити рем, лан мобил уга бакал мимпин меньянг сисих кива. Йен kedadeyan kasebut ing kecepatan dhuwur, sampeyan bisa ngeculake mobil kasebut. Kanggo ngganti концентратор подшипника ngarep, sampeyan butuh sawetara peralatan.

Пиранти апа петь perlu kanggo ngganti?

Дади, сайки сампеян куду нгоброл бабаган пиранти апа вае поет перлу инг саджроне карья. Мести, ing wiwitan sampeyan butuh jaran lan ndhukung. Kanthi bantuan, sampeyan bisa ngangkat sisih mburi mobil lan ndandani ing posisi kasebut. Uga ing sangisore roda mburi perlu kanggo ngisi останавливается, поет ora bakal ngidini mobil kasebut pindhah.

Sampeyan uga bakal mbutuhake genggeman gedhe lan apik. Kanggo ndemek bobot anyar, оправка khusus perlu. Sampeyan bisa nggawe saka omah bantalan lawas. Местхи ваэ, ора ана петь куду дилакони танпа набор tombol лан кепала петь апик, тан чилик, luwih disengaja saliyane вонг-вонг мау duwe penarik kanggo cincin penahan. Отвертки Aja ngganggu salib lan warata ing ukuran sing beda-beda. Uga perlu diwenehi tandha manawa saka hub ngarep VAZ-2108, размеры, rega kasebut ing artikel, kudu kudu diganti kanthi bantuan alat khusus. Biaya pesawat kanggo siji hub sekitar 400 руб.

Lan saiki babagan alat abot. Ingkang paling penting yaiku sirah ing 30 tuas karo sing gedhe banget. Sampeyan uga bisa nggunakake гаечный ключ kanthi ukuran петь падху. Nanging ora kabeh, sayang, bakal dadi nyaman ing perkara iki. Piranti lancip utawa linggis cilik uga dibutuhake. Nalika njabut dering mbutuhake panandha петь apik, петь ora bisa dibusak nalika katon. Lan Sing paling penting yaiku tukang cukur. Tanpa iku, ndandani kuwarasan lan banget dawa.

Геджала поет Керусакан

Подшипник dumunung ing pucuk ngarep. Kanggo njaluk dheweke, sampeyan kudu nglampahi akeh manipulasi. Node iki owah-owahan инг acara петь tiba-tiba swara aneh wiwit katon. Luwih khusus, buzz banget kuat teka saka sirah ngarep utawa kiwa. Lan luwih cepet kacepetan, swara iki luwih kuwat. Sampeyan bisa nyebabake gangguan ing salawas-lawase. Mulane, bisa disimpulake yen perlu kanggo ngganti hub lan bantalan hub ing ВАЗ-2108.

Нангин налика линтасан нгетрапаке, удан бали манех. Wigati dicathet иены ора perlu rame kasebut ора bakal Ramung. Contone, yen bantalan ing sisih tengen gagal, bisa uga bisane bising ing sisih kiwa. Yen sampeyan nguripake ing sisih tengen, ora bakal ana owah-owahan. Kajaba iku, nalika bantalan ing sisih kiwa мудхун.

Неисправности Panyebab

Lan saiki babagan apa hub ngarep ВАЗ-2108 нгиланги. Укуран касебут (канти боботе 445 грамм) яику:

  1. Верна ику 3,7 см.
  2. Диаметр нджеро яику 3,4 см; Внешний — 6,4.

Alasan sing paling kerep diarani prewangan dawane yaiku urip ing banyu utawa nggoleki. Ing suhu bantalan mundhak yen sampeyan nyopir kanthi cepet ing dalan gedhe ing kecepatan dhuwur. Ing acara kasebut, иен sampeyan tiba ing лужа, utamané йен sampeyan terus ngubengi medan lebat kanggo wektu sing suwe, bantalan kasebut bakal ana ing banyu. Смазка ing wektu iki, meh kabeh sakabeheng metu. Sawise cendhak nalika sampeyan bakal krungu swara посторонний. Wigati dimangerteni yen ing mobil vakum переднее колесо ВАЗ, wwit saka модель 2108, sawijining bantalan sing dumadi saka rong larik diterapake. Ora perlu dilumasi sajrone operasi, saengga resiko banyu sing bakal ngumbah kabeh pelumas banget kurang. Kerep banget, penyebab kegagalan prematur saka bantalan penghubung numpak dalan sing ora rata. Contone, nalika sampeyan pindhah kanthi kacepetan, perhatikan jugangan, miwiti jempol рем педаль banget, banjur sampeyan nindakake gawe piala gedhe kanggo mobil sampeyan. Cukup aneh, nanging nyedhaki jugangan kanthi cepet tanpa ndemek rem luwih aman. Kasunyatan iku ana daya инерционный, bobot wiwit pindhah saka poros mburi menyang ngarep. Lan nalika ana pangaruh langsung, dasi pèrèlan ngarep kena pengaruh déning pasukan gedhé. Kanggo alesan iki, perlu kanggo ngganti bantalan roda pusat ступица ВАЗ-2108.

Ремонтный комплект

Pake perhatian, sing set lengkap karo bantalan anyar ana sing kudu kunci dering. Сампеян уга куду орех анар. Kacang tua ora bisa digunakake, amarga sampeyan ora bakal bisa ngencengi kekuwatane. Babagan pisanan yaiku mbusak tutup поют нглипути ореховый гилинган. Sawise iki, sampeyan kudu ngukur pinggiran kacang karo palu lan tipis tipis. Канти чара ики, сампеян бакал ндувени кемампуан кангго нгандхараке супая мбуванг касебут мбесук. Elinga иен sisih мобил во время muncul. Пизанан, ослабь гайку каканг. Kanggo nindakake iki, gunakake sirah kanggo 30 karo tuas gedhe. Sampeyan bisa uga kudu ngluwihi tungkake iki kanthi pipa. Sawise iki, mung perlu kanggo ngeculake kabeh bolongan hub papat lan nggedhekake sisih mobil. Saiki sampeyan bisa mbatalake roda ing Bolts lan Wong Edan.

Ступица Mbusak

Bersenjata karo kunci kanggo 17 lan ngilangake суппорт rem. Nggunakake kabel, nyelehake ing spring utawa awak. Аджа нгисэни кайран тормоз. Суппорт Elinga yen nganggo поет dibusak, педаль aja ngapikake rem. Saiki sampeyan kudu ngeculake Bolt loro kanthi tombol 17, петь mbenerake spasi bal menyang hub. Анауга крепление ndhuwur. Лоро болонган 19 kudu mbongkar болонган рак. Дади манава канго нгетрапаке посиси пангси бабаган стойка. Пой кабех, лампиран дикабут, сайки сампеян биса нерусаке канти аман. Hub kabeh bakal dibusak nganggo disk. Supaya ora ngganggu sampeyan sajrone ndandani, kudu mbusak rong pin guide. Iki carane hub saka roda ngarep diganti karo ВАЗ-2108.

Ngilangake lan nginstal bantalan

Saiki sampeyan kudu nyisihake dering сохранение. Sampeyan bisa mbusak kanthi nggunakake penarik khusus utawa obeng tipis lan tang. Tanpa mbongkar cincin kunci, ora bakal bisa mencabut bantalan hub ngarep ВАЗ-2108. Ukuran dimensi, supaya dicathet, kudu padha karo klip. Банджур сампеян куду биса дади пенарик кангго подшипник. Tanpa iku, panggantos bakal tetep suwe banget. Sampeyan bisa, mesthi, сертификат njupuk, njepit ing vise karo hub. Нангин бакал бангет дава. Kathah luwih cepet nyithak penarik sejagat, muter poros, supaya kanthi alon bantalan kasebut metu saka jogane. Instalasi anyar kudu Ramung Kanthi nggunakake алат ики. Elinga иен ora pelumas dibutuhake kanggo подшипник. Wis wis ana ing jumlah sing dibutuhake, sing cukup kanggo kabeh wektu operasi, ing mekanisme iki dirancang. Йен sampeyan ora duwe tukang cukur, sampeyan bisa nggawe bantalan lawas sanajan karo palu. Nanging sampeyan ora bisa nginstal поют anyar, nyerang karo palu. Йен ора, преванган касебут бакал мулай энтек. Mulane, iku paling apik kanggo pencet ing paling ora ing kosok. Мести, pilihan becik kanggo nggarap penarik.

Комплект ступичных подшипников CX 713691100 для LADA/AVTOWAZ SAMARA (2108)

  1. Дом
  2. Каталог Все марки автомобилей
  3. org/ListItem»> Лада Все модели Лада
  4. САМАРА (2108) 01.1989-12.1989 Все запчасти для ВАЗ/АВТОВАЗ САМАРА (2108)
  5. Комплект подшипника колеса

Код товара: АЛ30866879

Производитель СХ
Модель 1,6
Место установки Задний мост
Рабочий объем (округленный) [куб. см] 1596
С года постройки 12.08
Код двигателя ВАЗ-21126
Мощность до [кВт] 72
Выход в [л.с.] 98
Внешний диаметр [мм] 60
ширина [мм]
37
Модель ПОДЪЕМНИК
Тип привода Передний привод
Местоположение Задний

Исходные коды:
ОЕМ 21083104020
ОЕМ ХБ14030202
ОЕМ 2108310402000
ОЕМ 5937306
ОЕМ 5947834
Показать больше

Коды указаны производителями для определения правильной детали.
Ниже приведены коды, с которыми совместима деталь:

ALVADI АЛ30866879
OEM 21083104020
OEM ХБ14030202
Кортеко 1318480909
8480909
ДЕЛЬФИ БК560
EAN 5

3

0
EAN 5
OEM 2108310402000
OEM 5937306
OEM 5947834
OEM 6556601326
OEM 71746393
EAN13 5

30
EAN13 5
ФАГ 713691100
Гонконг 91/10
ОПТИМАЛЬНЫЙ 802658
КВИНТОН ХЕЙЗЕЛЛ QWB677
РЮВИЛЬ 7204
СКФ
ВКБА1307
СНР R17204
СПИДАН 26727
ЮНИПАРТ GHK1423

Детали привода Лада САМАРА (2108)

Все запчасти Лада САМАРА (2108)

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *